Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Farkkulappuhaalarit äitiyshousuina, takuuvarma parisuhteen seksintappaja

Vierailija
19.05.2009 |

en laittas päälle mistään hinnasta!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miestä taatusti himota enää sellainen nainen, joka raskaana ollessaan vetää farkkulappuhaalarit jalkaansa. Mies jatkaa lapsensa äidin kanssa vain velvollisuudentunteesta ja käy vieraissa

Vierailija
2/22 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miestä taatusti himota enää sellainen nainen, joka raskaana ollessaan vetää farkkulappuhaalarit jalkaansa. Mies jatkaa lapsensa äidin kanssa vain velvollisuudentunteesta ja käy vieraissa

Mulla on käytössä, ollu jo monessa raskaudessa ja mies vielä rinnalla. Ovat jopa oiken trendikkäät ja monet kysyneet mistä olen ostanut. Joten se siitä. Kyllä teissä taitaa muuta vikaa olla, että miehenne ei teitä kestä kuin vaatetus. Kukapa se sellasen miehen edes ottais, joka vaimonsa vaatteiden perusteella jättää =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

halut farkkuhaalarit tappaisi. Olen aivan 100 % varma, että voisin kulkea vaikka säkki päällä ja silti mies vonkaisi illalla sänkypuuhiin.

Vierailija
4/22 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun mies haluaa että pidän.

Ovat kuulemma hemppikset ;-)

Vierailija
5/22 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, lisää tuli tuonkin jälkeen lapsia joten seksiäkin riitti. H&m äitiysfarkkuhaalarit ovat mielettömän kivan näköiset, ja muuten mukavat jalassa. Eivät paina masua mistään. Joten suosittelen!

Vierailija
6/22 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks nähny vaan kerran jonkun päällä noi kauhistukset, sopii maalaisille :)

Itse en jalkaani lappiksia vetäis, huh huh

Vierailija
7/22 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi mahani olla aika iso kun piti loppuraskaudesta jättää seksikkäästi sivunapit kiinnittämättä...

Vierailija
8/22 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni raskaana oleva nainen on haluttavampi näky lapuhaalarit päällä kuin ilman...

No, eipä ole sattumaa, etät haluttavin nainen on nuori, terhakkarintainen ja kapeavyötäröinen. Kaarevat, pehmeät lanteet ennakoivat miehen primitiivisten vaistojen mukaan potentiaalista synnyttäjää...Raskausaika voi tuoda omaa jännitystä petipuuhiin, mutta jos pohditaan haluttavuutta ylipäätään niin raskaana oleva nainen ei täytä näitä yleisiä kriteerejä.

Vierailija
9/22 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta en suostunut moista kapistusta kummallakaan raskauskerralla päälleni vetämään.

Lisäksi hanka vaate, kun pitää juosta pissillä usein. Ja kamalan näköiset. Tekee norminaisestakin pötkylän. Jaiks!

Vierailija
10/22 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

halut farkkuhaalarit tappaisi. Olen aivan 100 % varma, että voisin kulkea vaikka säkki päällä ja silti mies vonkaisi illalla sänkypuuhiin.

Aivan sama mulle mitä vaimolla on päivällä päällä, se unohtuu illalla kun vaatteet riisutaan ja mennään sänkyyn. Raskaana tai ei.

Vierailija
11/22 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan realistisesti. En sitä sano että jotkin/useat parit eivät harrastaisi seksiä raskausaikana mutta kukaan mies (jollei ole fetissiä ko asiaan) ei erityisesti halua raskaana olevaa.

Vierailija
12/22 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottanut moisia.

Mutta mutta asiaan toisen raskauden kohdalla kesä ajan käytin tiukkoja mekkoja niin, että maha näkyi kunnolla. Näin siis raskausviikoilla 25-31 sitten tulikin kylmemmät ilmat. Joka tapauksessa miehiltä kääntyi päät kun kuljin ohi ja katseista päätellen oli pelkkää ihailua kun joku kulkee tiukoissa vaatteissa eikä teltassa vaikka on raskaana.

Vierailija
13/22 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän saa kicksejä isoista peboista, äippälappiksista, nuoremmista naisista, raskaana olevista, tuuheasta tussusta...

Ja minä parka täytän nuo kaikki "ehdot"...

Vierailija
14/22 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei halunnut seksiä enää en jälkeen, kun raskaus alkoi selvästi näkyä. Itse kyllä selitti, että sillä oli sellainen tunne, että vauva on liian lähellä. Mutta se olikin siis housujen vika!

Vierailija
15/22 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen takaapäin. Kyllä niistä suurinosa muistuttaa norsun peräpäätä riippumatta siitä onko nainen laiha vaiko lihava. Ei sellainen näky varmasti miehellä purjetta housun etumukseen nostata.

Vierailija
16/22 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muistan myös nähneeni nuo edellisen mainitsemat hyvännäköiset. jäi todellakin mieleen, sillä suurin osa niistä on mielestäni aika karmeita.

Vierailija
17/22 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallisille mammalappuhaalareille mutta Lindexillä oli reilu viisi vuotta sitten aivan upean malliset lappikset jotka olivat ihan pakkohankinta :) Ne farkut olivat mallistossa joka lanseerattiin ensimmäisenä Lindexin äitiysvaatteista ja olivat myös mainoskuvissa naistenlehdissä. Näyttivät tosi trendikkäiltä ja seksikkäiltä myös takaa. Edessä leikkaus meni masun alta.

Vierailija
18/22 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan ne farkkulappikset olivat yhdelle kaverimiehelle yllättävä turn-on. Ei niin että olisi tarvinnut, mutta se sanoi että hänellä on joku outo fetissi naisiin lappuhaalareissa... Että meitä on moneksi.

En nyt sit kuitenkaan ruvennut suhteeseen hänen kanssaan.

Vierailija
19/22 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lappuhaalarit. Raskauden jälkeen annoin ne miehelleni, kun hän niitä himoitsi. Hän käyttää niitä vapaa-ajan vaatteena, sopivat hänelle hyvin vaikka ei ole mahakas. 

Vierailija
20/22 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks nähny vaan kerran jonkun päällä noi kauhistukset, sopii maalaisille :)

Itse en jalkaani lappiksia vetäis, huh huh

Älä huoli.  Ei sinua kukaan paljaalla panisikaan ja tiukka seula kuka saa luovutus spermaakaan.