Farkkulappuhaalarit äitiyshousuina, takuuvarma parisuhteen seksintappaja
Kommentit (22)
Ei miestä taatusti himota enää sellainen nainen, joka raskaana ollessaan vetää farkkulappuhaalarit jalkaansa. Mies jatkaa lapsensa äidin kanssa vain velvollisuudentunteesta ja käy vieraissa
Mulla on käytössä, ollu jo monessa raskaudessa ja mies vielä rinnalla. Ovat jopa oiken trendikkäät ja monet kysyneet mistä olen ostanut. Joten se siitä. Kyllä teissä taitaa muuta vikaa olla, että miehenne ei teitä kestä kuin vaatetus. Kukapa se sellasen miehen edes ottais, joka vaimonsa vaatteiden perusteella jättää =)
halut farkkuhaalarit tappaisi. Olen aivan 100 % varma, että voisin kulkea vaikka säkki päällä ja silti mies vonkaisi illalla sänkypuuhiin.
mutta kun mies haluaa että pidän.
Ovat kuulemma hemppikset ;-)
Päinvastoin, lisää tuli tuonkin jälkeen lapsia joten seksiäkin riitti. H&m äitiysfarkkuhaalarit ovat mielettömän kivan näköiset, ja muuten mukavat jalassa. Eivät paina masua mistään. Joten suosittelen!
Onneks nähny vaan kerran jonkun päällä noi kauhistukset, sopii maalaisille :)
Itse en jalkaani lappiksia vetäis, huh huh
Taisi mahani olla aika iso kun piti loppuraskaudesta jättää seksikkäästi sivunapit kiinnittämättä...
moni raskaana oleva nainen on haluttavampi näky lapuhaalarit päällä kuin ilman...
No, eipä ole sattumaa, etät haluttavin nainen on nuori, terhakkarintainen ja kapeavyötäröinen. Kaarevat, pehmeät lanteet ennakoivat miehen primitiivisten vaistojen mukaan potentiaalista synnyttäjää...Raskausaika voi tuoda omaa jännitystä petipuuhiin, mutta jos pohditaan haluttavuutta ylipäätään niin raskaana oleva nainen ei täytä näitä yleisiä kriteerejä.
...mutta en suostunut moista kapistusta kummallakaan raskauskerralla päälleni vetämään.
Lisäksi hanka vaate, kun pitää juosta pissillä usein. Ja kamalan näköiset. Tekee norminaisestakin pötkylän. Jaiks!
halut farkkuhaalarit tappaisi. Olen aivan 100 % varma, että voisin kulkea vaikka säkki päällä ja silti mies vonkaisi illalla sänkypuuhiin.
Aivan sama mulle mitä vaimolla on päivällä päällä, se unohtuu illalla kun vaatteet riisutaan ja mennään sänkyyn. Raskaana tai ei.
Jos puhutaan realistisesti. En sitä sano että jotkin/useat parit eivät harrastaisi seksiä raskausaikana mutta kukaan mies (jollei ole fetissiä ko asiaan) ei erityisesti halua raskaana olevaa.
ehdottanut moisia.
Mutta mutta asiaan toisen raskauden kohdalla kesä ajan käytin tiukkoja mekkoja niin, että maha näkyi kunnolla. Näin siis raskausviikoilla 25-31 sitten tulikin kylmemmät ilmat. Joka tapauksessa miehiltä kääntyi päät kun kuljin ohi ja katseista päätellen oli pelkkää ihailua kun joku kulkee tiukoissa vaatteissa eikä teltassa vaikka on raskaana.
Hän saa kicksejä isoista peboista, äippälappiksista, nuoremmista naisista, raskaana olevista, tuuheasta tussusta...
Ja minä parka täytän nuo kaikki "ehdot"...
Mun mies ei halunnut seksiä enää en jälkeen, kun raskaus alkoi selvästi näkyä. Itse kyllä selitti, että sillä oli sellainen tunne, että vauva on liian lähellä. Mutta se olikin siis housujen vika!
nainen takaapäin. Kyllä niistä suurinosa muistuttaa norsun peräpäätä riippumatta siitä onko nainen laiha vaiko lihava. Ei sellainen näky varmasti miehellä purjetta housun etumukseen nostata.
mutta muistan myös nähneeni nuo edellisen mainitsemat hyvännäköiset. jäi todellakin mieleen, sillä suurin osa niistä on mielestäni aika karmeita.
tavallisille mammalappuhaalareille mutta Lindexillä oli reilu viisi vuotta sitten aivan upean malliset lappikset jotka olivat ihan pakkohankinta :) Ne farkut olivat mallistossa joka lanseerattiin ensimmäisenä Lindexin äitiysvaatteista ja olivat myös mainoskuvissa naistenlehdissä. Näyttivät tosi trendikkäiltä ja seksikkäiltä myös takaa. Edessä leikkaus meni masun alta.
Sen sijaan ne farkkulappikset olivat yhdelle kaverimiehelle yllättävä turn-on. Ei niin että olisi tarvinnut, mutta se sanoi että hänellä on joku outo fetissi naisiin lappuhaalareissa... Että meitä on moneksi.
En nyt sit kuitenkaan ruvennut suhteeseen hänen kanssaan.
Mulla oli lappuhaalarit. Raskauden jälkeen annoin ne miehelleni, kun hän niitä himoitsi. Hän käyttää niitä vapaa-ajan vaatteena, sopivat hänelle hyvin vaikka ei ole mahakas.
Vierailija kirjoitti:
Onneks nähny vaan kerran jonkun päällä noi kauhistukset, sopii maalaisille :)
Itse en jalkaani lappiksia vetäis, huh huh
Älä huoli. Ei sinua kukaan paljaalla panisikaan ja tiukka seula kuka saa luovutus spermaakaan.
Ei miestä taatusti himota enää sellainen nainen, joka raskaana ollessaan vetää farkkulappuhaalarit jalkaansa. Mies jatkaa lapsensa äidin kanssa vain velvollisuudentunteesta ja käy vieraissa