Lue keskustelun säännöt.
Miksi allergialääkkeet ovat mulla menettäneet tehonsa? Onko muilla käynyt niin.
19.05.2009 |
Olen kokeillut monia suihkeita ja pillereitä. Pari niistä on ensin tehonnut muutaman vuoden ja sitten menettäneet tehonsa. en ole löytänyt tehoavaa enää. MIten ihmeessä näin voi käydä. Onko teille käynyt niin?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ap