Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pesee vain omia pyykkejään

Vierailija
19.05.2009 |

Olen jo jonkin aikaa ihmetellyt, kun miehen pesemissä pyykkilasteissa on ollut aina pääasiallisesti hänen omia vaatteitaan, ehkä joku minun puseroni tai alushousuni on saattanut joukkoon eksyä. Kun kysyin mieheltä asiasta, hän tokaisi, että minun pyykkini eivät ole yhtä tärkeitä/kiireellisiä, koska minulla on niin paljon vaatteita! Hänellä itsellään on suppea valikoima vaatteita ja käyttää ne kaikki läpi ennen kuin pyörittää koneellisen, ei valikoi suuremmin vaatteitaan (lähes aina päällä farkut ja jokin musta t-paita).

Onko mieheni oikeassa vai itsekäs? Tuntuu tyhmältä pukea "väkisin" päälle joku pusero, joka sattuu olemaan puhdas, kun se mieluisa lojuu pyykkikorissa pesemättömänä (koska miehen vaatteet menevät etusijalle). Itse olen laittanut pyykkikoneeseen ihan niitä pyykkejä, joita korissa on päällimmäisenä ollut, tajuamatta että mies valikoi sieltä omansa joukosta. Myöskään lakanoita, pyyhkeitä tms. ei pese, ainoastaan omat vaatteensa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me myös 26-v pariskunta, eikä ole lapsia. Minun mieheni tekee ihan samaa, pesee vain omia pyykkejään ja joukossa joskus vahingossa minun. Onhan se muutenkin kova omaan napaan tuijottaja ja huolehtii vain omasta hyvinvoinnistaan. Ostaa kaupastakin ruokaa vain itselleen.

T: Kohtalotoveri

Vierailija
22/29 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies ei vaan tajuu...Ei minunkaan mieheni. Ylipäätään että hän saa itsestään sen verran irti, että vaivautuu pyykille, on jo suuri teko. Ja sen hän tekee koska on PAKKO. Omat vaatteet ovat loppu, ugh. Ei voi huomenna lähteä töihin alasti, ugh. Näin ne apina... anteeksi miehet ajattelevat.

Voisin kuvitella että hän nopeasti heittää omat vaatteensa koneeseen eikä jää miettimään olisiko tässä "toisetkin farkut" tai "muutakin kirjopyykkiä" jotta koneen saisi täyteen. Ei hän ajattele, että se olisi käytännöllistä tai mukavaa. Hän ei pese pyykkiä palvellakseen vaimoaan.

Meillä on ihan sama juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä parempi kysymys: miten te jaksatte katsoa tuollaisia mulkkuja!?!

Vierailija
24/29 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on lähestymiskielto minun ja pojan pyykkeihin.

Pesköön vain omansa niin sekaisin kuin haluaa.

Minä sentään lajittelen värien mukaan...

Vierailija
25/29 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko omatoimisesti ja osaa käyttääkin konetta??, ei mun vaan.

Vierailija
26/29 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta periaatteessa sama syy, kuin miehelläsi, eli jos vaatteita on vähän, niin pesen niitä pääasiassa. Meillä esim. pienimmillä lapsilla on aika vähän vaatekertoja ja ne likaantuukin nopeimmin, niin pesen etusijalla heidän pyykkinsä ensin. Vanhimmalla lapsella taas on paljon vaatteita, ja hänen vaatteensa ei likaannu joka päivä, joten hänen pyykkejä pesen "kerralla paljon", eli odottelen, että hänen vaatteita tulee enemmän, kunnes ne pesen. Saa sitten kerralla vietyä ne narultakin kaappiin, eikä tarvitse parien alushousujen takia juosta hänen vaatekaapille. Joskus taas pesen etusijalla pikkupyykkiä, eli kaikki sukat, alushousut ym, ja niiden lisäksi sitten jotain mitä koneeseen vielä mahtuu.

Vierailija
27/29 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pesee edes omat pyykkinsä !!! Meillä minä olen ainoa kuka pesee ! Eikä se maailma siihen kaadu, mies hoitaa sitten "miehiset" jutut, kuten auton huollot ja pikku remonttihommat.

Vierailija
28/29 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olisit kiitollinen että pesee EDES OMANSA!! Meillä mies ei koske pyykkikoneeseen ikinä, ei ole varmaan viiteen vuoteen edes astunut kodinhoitohuoneeseen, eli ei myöskään viikkaa pyykkejä eikä vie niitä paikalleen. Meillä neljä lasta ja siis yksi lapsen tasolla oleva mies... pyykättävää riittää, pyöritän joka päivä väh. kaksi koneellista.

Että revi siitä!!!!!

Vierailija
29/29 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikaan kiinnosta pyykkääminen vaan pakon sanelemana välillä pesee omia vaatteitaan, että olisi jotain päällepantavaa :)