Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päiväkotikaverin isä syyttää, että kolaroin hänen autonsa...

Vierailija
17.12.2008 |

Mitähän pitäisi tehdä. ??

Hain lapset eilen hoidosta. Olimme autoon menossa, kun yhden päiväkotilapsen isä tuli kysymään, että olenko huomannut, että olisin pakittanut hänen autonsa puskuriin. Näytti puskuria, jossa oli lommo. Hän sanoi meidän auton olleen viime viikolla jonain päivänä heidän autonsa edessä, kun meni hakemaan lastaan sisältä. Tullessaan takaisin huomasi lommon puskurissaan.

No nyt autot olivat taas(?) peräkkäin, meidän auto edessä. Hän osoitti lommoa ja sanoi sen olevan juuri meidän vetokoukun korkeudella. Olin tilanteesta tietenkin ihmeissäni ja sanoin, että kai se on mahdollista, että olen lähtiessäni osunut heidän autoonsa. Tosin en itse ole asiaa huomannut. Annoin hänelle numeroni ja sanoin, että soitellaan. Ilmeisesti hän haluaa korvausta auton korjaamiseksi.

Kotona sitten kerroin tapahtuneesta miehelleni. Hänen kantansa oli jyrkkä. Jos en ole huomannut törmänneeni niin en ole törmännyt! Mitään ei tietenkään korvata.

Mutta jos kuitenkin olen. Voisinkohan kiireessä tönäistä toista autoa niin, etten sitä huomaa? Mitään jälkiä ei meidän autossa ole. En haluaisi riitaakaan. Kurja tilanne.

Mitä te tekisitte?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto Suomessa on kuin pyhä lehmä. Minulle auto on liikkumista varten. On hirveetä jos tulee pikku lommo. Menkää eurooppaa katsomaan autoja, siellä ei suorapeltistä autoa näekkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla