Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jäi kiinni pettämisestä, palaako luottamus enää koskaan?

Vierailija
18.05.2009 |

Sain tietää mieheni pettäneen minua, ainakin kerran todistetusti kun itse näin, ei myönnä, että olisi ollut pitkä suhde vaan yksi kerta vain. En tiedä luottaako vaiko ei. Elämämme kaikin puolin on ollut ihanaa, tosin nuorimman valvotus on jonkin verran vaikuttanut ja riitoja ollut enemmän. Silti seksielämä pysynyt ennallaan ja mies on aivan ihana isä sekä aviomies.

Olo on vaan niin surkea, petetty... Voiko pettämisen antaa anteeksi ja saada luottamuksen takaisin jajatkaa liittoa? Onko jollain ollut vastaavaa. Meillä on takana ihanat 14v. Pelkästään lasten takia en liittoa haluais jatkaa, mutta rakastan miestäni yli kaiken ja erokin olisi tosi raskas.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron omasta kokemuksesta, että annoin sen toisen mahdollisuuden miehelle ja hän petti uudestaan.Ainoa ikävä asia vaan on se et nyt meillä on lapsikin, joka joutuu kärsimään! Ja meillä on liittoa takana 19v. Et silleen.

Ota ero heti!

Vierailija
22/27 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ikinä luottaa jatkossa toiseen enää 100%:sti, en varmasti. Mutta toisaalta, kenties pystyisin elämään pienemmänkin luottamuksen kanssa. Kaikesta parisuhteesta ja miehestä kertomastasi päätellen olisi kuitekin valmis yrittämään esim. sitä mainittua parisuhdeterapiaa tai muuta ammattiapua. En eroaisi ainakaan heti. Eli katsoisin kaikki kortit ja yrittäisin. Jos sen jälkeen tuntuu sietämättömältä, niin sitten ero voisi olla vaihtoehto. Niin sinun kuin etenkin lasten takia olisi tyhmää samoin tein erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa ,että juuri silloin kun sinun ja lasten piti olla pois teidän kotiovelle tupsahti yllättäen niin upea nainen ,että kun miehesi avasi oven hän ei kertakaikkiaan voinut vastustaa kiusausta ,vaan sortui tämän vieraan naisen vaatimnuksiin ja meni sänkyynne tämän kanssa.

Just joo ja lehmät lentää.

Kyllä tuossa taitaa olla pitempiaikainen suhde takana ,kun oiken kotiin aviovuoteeseen tuodaan toinen nainen.

Kännispäiten jossain muualla kyse vosi ehkä olla vain yhdestä kerrasta,mutta kylä tuo oli ihan suunniteltu juttu.

Lapset ja vaimo pois = talo tyhjänä ja reitti vapaa.

Voit toki yrittää terapiaa,mutta auttaako se miehesi uskottomuus taipumuksiin on sitten ihan toinen asia.

Uskollinenmies ei tuo ketään vierasta naista kotiinsa vaimonsa tietämättä,ellei heillä ole pitempiaikainen suhde meneillään.

Voimia sinullekuitenkin.

Vierailija
24/27 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ristiin näyttää kommentit menevän, aiemmin olen päättänyt, että jos mies pettää niin jätän saman tien. Nyt kuitenkin kyse on muistakin kun vaan itsestäni siis kyseessä myös lapset. Siksi olemme päättäneet mennä parisuhdetarapiaan tai muuhun, josta saa ammattiapua ja sen jälkeen katsotaan miltä tilanne näyttää ja voiko liittomme jatkua.

Selvennykseksi aiempaan, tämä nainen ei ilmestynyt suoraan kotiimme, tiesin, että mies menee viihteelle, olimme tästä puhuneet eikä se minua haitannut kun minun ei edes pitänyt olla kotona. Ja kuten sanoin, toisaalta epäilen itsekin oliko ainoa kerta. Olen valmistautunut siihen, että saattaa vielä paljastua, että on kestänyt pidempään. Mutta en halua sivuuttaa sitä tosiseikkaa, että rakastan miestäni yli kaiken ja olen valmis vielä yrittämään, jos luottamaus palaa eikä yhdessä olo ole ns. pakkopullaa

ap

Vierailija
25/27 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKAAN ei varmasti tuo hoitoaan ekalle panolle kotiinsa...Niin se vaan menee..

Niillä on ollu jo pidempään suhde. Sit ymmärtäis et miehes olis sen kotiin tuonu jos ne olis ollu hirmu kännissä..

Voimia!

Vierailija
26/27 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei siis usein käy viihteellä/baareissa ja sillon kun käy niin juo itsensä yleensä niin känniin, että sammuu melko pian tultuaan kotiin. Tapahtuu noin kahdesti vuodessa ja yhtä kännissä mieheni oli kun aiemminkin. Mutta eipä tuo kännissä olo tapahtunutta muuta...

Vierailija
27/27 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olimme myös kotonani. Mutta...silloin olin kyllä jo ollut tämän toisen miehen kanssa suhteessa jo yli 2kk ajan (olisikohan ollut 2,5kk). Ei olisi tullut mieleenkään tuoda miestä paljoa aikaisemmin kotiin. Ja toisaalta mieskin oli suhteessa. Heilläkin olimme muutaman kerran mutta sekin oli yli 1,5kk suhteen jälkeen.

Kukaan tervejärkinen ei (edes kännissä) tuo jotain uutta salahoitoa kotiin josta ei tiedä oikeastaan yhtään etukäteen. Ei tiedä vaikka ko. henkilö olisi joku hemmetin "vaarallinen suhde" skitso josta ei pääsekään näppärästi eroon yhden yön jälkeen jos on tarve.

Ei ei ja ei. Kyllä tuollaisessa tapauksessa on pakko olla jo pitempiaikainen suhde takana. :( Voi tietenkin olla että ollaan menty ensimmäistä kertaa vasta pettämisen fyysiselle panoasteelle mutta vähintään henkistä pettämistä on ollut jo pitempään.