Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ristiselkään ylettyvistä hiuksista?

Vierailija
31.12.2022 |

Minullakin oli sellaiset. Nyt paljon lyhyemmät.

Minusta ristiselkään olevat ovat liian pitkät.

Mielipiteitä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, mihin tässä asiassa tarvii mielipiteitä

Vierailija
2/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Mulla hiukset ulottuu lantiolle/persuuksiin saakka enkä ole ikinä pohtinut sen enempää, mitä muut näistä miettii. Kiinni ovat käytännössä aina, koska näin pitkien kanssa se on ainoa tapa pitää hiukset poissa tieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvalle ne sopii.

Vierailija
4/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkät ja rumat

Vierailija
5/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitään mieltä tuntemattomien hiuksista, oma valintansa, en jää sitä pohtimaan tai pitkäksi aikaa. Noin muuten liian pitkät, roikkuvat, kuin meduusan verkko tai joku ruoho, on tiellä, kuumottaa, painaa ja hiukset suussa. Ellei ole mies jolla on velhon hiukset tai nainen jollain tyylillä. Nuorelle sopii ehkä paremmin joka osaa nopeasti käsitellä niitä ja hoitaa, ei harota.

Vierailija
6/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hiusten maksimipituus on juurikin siinä, eivät siis kasva pitemmäksi kuin 75 cm vaikka tekisin mitä. Mielestäni sellaiset överipitkät (takapuolen alle tms) eivät ole kovin kauniit, joten pidän vyötärömittaisista eniten.

N40

Vierailija
7/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juurikin ristiselkään ylettyvät hiukset (olleet valtaosan elämästäni), enkä koe niitä liian pitkiksi. Enkä edes pidä niitä useinkaan kiinni, hyvin silti pärjään. On se näemmä mahdollista. Puhukoon ja päättäköön vain kukin puolestaan.

Vierailija
8/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat.

Vierailija
9/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on hyväkuntoiset, ei takkuuntuvat, ja hyvin hoidetut, niin kauniithan ne ovat. Itselläni ei ole koskaan ollut niin pitkiä hiuksia. Nyt varmaan pidemmät kuin koskaan ennen, hiukan lapaluiden alapuolelle ylettyvät.

Vierailija
10/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasista saa hyvin kiinni ja tukistaa kun samalla lykkii takaapäin nainen kontallaan.

Vierailija
11/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Taas on jollain kateus pilannut illan. Eiköhän ole ihan jokaisen oma asia, millaiset hiukset haluaa päässään pitää. 

Vierailija
12/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle ne ei sopineet, jollain toisella ne on upeat. Kerran näin naisen, jolla oli pitkät ja kiharaiset hiukset. Oli kuin satuolento.

Vierailija
13/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha. Taas on jollain kateus pilannut illan. Eiköhän ole ihan jokaisen oma asia, millaiset hiukset haluaa päässään pitää. 

Kateus? Tarkoitatko ap:tä? Miksi olisi kateellinen, kun on itse ollut superpitkähiuksinen ja nyt helpottuneesti lyhyempihiuksinen. Ap

Vierailija
14/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus? Tarkoitatko ap:tä? Miksi olisi kateellinen, kun on itse ollut superpitkähiuksinen ja nyt helpottuneesti lyhyempihiuksinen. Ap

No jos olet kerran helpottuneesti lyhyempihiuksinen nyt, niin mitä väliä sillä muutenkaan enää sun kannalta on, mitä muut ihmiset ajattelee pidemmistä hiuksista? :D

Mä yritän ymmärtää tällä palstalla kävijöitä, mutta joskus se on vaan hiton vaikeaa.

Vierailija
15/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin kauniit ja naiselliset hiukset.

Vierailija
16/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset naisilla on niin kauniit. Älä välitä näistä katkerista naisista tällä palstalla.

Vierailija
17/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hiukset ylettyvät nivusiin asti...tosin kyseessä on naapurin rouvan hiukset.

Vierailija
18/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niistä pitäisi olla mielipide?

Vierailija
19/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmat kuin kalju tai sänki.

Vierailija
20/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset on naiselliset ja hoidettuna kauniit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme