Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaisinko tatuoinnin?

Vierailija
18.05.2009 |

Mistä netistä voi katella jotain tatuointikuvia? En mitään suurta haluis, korkeintaan 5x5cm tulis kysymykseen, ja yläselkään. Mitähän sellainen maksais suunnilleen? Ehkä muutamaa väriä laittaisin mutta en mitään sateenkaarta... :D

Kun kaikki tatuointikuvat mitä netistä olen löytänyt niin niiden selaaminen maksaa ja/tai pitää kirjautua johonkin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joskus googlettanut haluamaani kuvaan littyvän sanan, kattelut siitä erilaisia kuvia. Monesti kuvan tekijä on ensin piirtänyt pyytämäni mallin muutamalla eri tavalla ja minä sitten valinnut haluamani. Kerran minulla oli pari eri kuvaa ja pyysin yhdistämään ne tietyllä tavalla, hieno tuli!

Vierailija
2/3 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös tatuointeja tekevistä liikkeistä. Ainakin minun käyttämässäni liikkeessä on kansioittain erilaisia vaihtoehtoja. Niistä saa varmasti virikkeitä, jos ei sieltä halua suoraan valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä katselemaan eri tatuointiliikkeistä kuvia sekä googlailla netistä mieluisia kuva-aiheita. Mitään valmista kuvaa ei kannnata mielestäni valikoida vaan yhdessä tatuoijan kanssa voi muokata sitä oman näköisekseen. Sillä jos jotain noin pysyvää omaan nahkaansa laittaa niin kannattaa sen silloin ollakin myös oman näköinen :D

Omani on noin 6x4cm ja maksoi 75€