Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kantoliinan sitominen vaikeaa!

Vierailija
16.12.2008 |

Olen seurannut muutaman kerran kantoliinan sitomista ja se näyttää hirveän vaikealta. Muunlaiset kantovehkeet puolestaan alkavat vissiin painaa, kun niitä käyttää pidempään. Mikä on teistä paras tapa kantaa pientä vauvaa "kantoliinanomaisesti"?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli MiM Sarong enkä olisi ikinä vaihtanut sidottavaan liinaan tai rintareppuun.

Vierailija
2/6 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannettu lasta (9kg) matkalla monia tunteja putkeen (siis tyyliin 5-6 tuntia miinus vaipanvaihdot ja ruokailu) eikä tunnu missään. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hug-a-bub kantoliina ja Manduca reppu.

Manducan kun ostin niin en ole Hug-a-bubia enää käyttänyt. Ihan mielettömän upea kantovehje!

Vierailija
4/6 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun homman on kerran pari tehnyt, se on todella helppoa. Eli rohkeesti vaan opettelemaan. Mikään muu kantoväline ei voita sidottavaa liinaa mukavuudessa.

Vierailija
5/6 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille, kannattaa käydä itse kokeilemassa ennen ostoa, en tykkää itse esim Manducasta, vaikk aperiaatteessa samantyyppinen kuin ergo. Katso kantoliinakanava, siellä on liinatukihenkilöitä jotka voi tulla jopa kotiin esittelemään&auttamaan!

Vierailija
6/6 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin pään taakse pujotettava lenkki, vauvalle valmis pussukka ja sitten vaikka joku yksi solmu. Kun eihän se voi helppoa olla, jos ko. aktiviteettia varten on pitänyt oikein liinatukihenkiöitä järjestää. Kuitenkinhan liina pitää voida ottaa käyttöön tosi nopeasti esim. kaupan ovesta sisään käveltäessä tai siinä oven suussa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi