Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovulaatiotesteistä, ovatko humpuukia?

Vierailija
17.05.2009 |

Mulla on kk-kierto todella epäsäännöllinen (30-100 päivää) ja mulla on todettu PCO. Nyt syön pillereitä PCO:n hoitoon, mutta lopetan pillerit kesällä ja aloitamme vauvan yrityksen.

Lääkäri sanoi, että hedelmällisyys on PCO-naisilla usein parhaimmillaan heti ekassa kierrossa pillereiden lopettamisen jälkeen. Mietinkin, jos ostaisin ovulaatiotestejä heti ekaa kiertoa varten. PCO:ssahan ongelma on just ovulaation puuttuminen, jonka takia kiertokin on pitkä.

Onkohan ovulaatiotesteistä mitään hyötyä tapauksessani?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mikä edes on PCO, mutta itse olen kaksi lasta saanut juuri ovostestien avulla. Mulla kun se ovis ei ole lähelläkään sitä päivää kuin pitäisi vaikka kierto säännöllinen. Kauan yritettiin, käytin eri ovislaskureita mutta vasta tikuilla tärppäsi. Luulin jo ettei mulla ole ovulaatiota lainkaan kun se on niin myöhään kuukautisten alkamisesta.

Vierailija
2/4 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mikä edes on PCO, mutta itse olen kaksi lasta saanut juuri ovostestien avulla. Mulla kun se ovis ei ole lähelläkään sitä päivää kuin pitäisi vaikka kierto säännöllinen. Kauan yritettiin, käytin eri ovislaskureita mutta vasta tikuilla tärppäsi. Luulin jo ettei mulla ole ovulaatiota lainkaan kun se on niin myöhään kuukautisten alkamisesta.

PCO:ssa on siis ongelmana se, ettei ovulaatiota tapahdu. Tai on siis paljon muitakin ongelmia, mutta PCO aiheuttaa ovulaation puutetta ja sitä kautta lapsettomuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella kertaa kun testi näytti ovista niin siitä sait raskauduin.

Vierailija
4/4 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tein ovistestin ja siitä kierrosta tärppäsi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan