Miksi porukka pätee lastensa synttäreillä???
Täysin naurettavaa. Kyllä se riittää, että ne synttärit ylipäätään järjestää. Turha niistä stressiä on ottaa. Minä ostin viimeksi kaikki tarjottavat valmiina ja hyvin maistui.
En tietenkään sano, että synttäreihin ei saisi panostaa ja nähdä paljon vaivaa jos haluaa, mutta tuollainen noin turhanpäiväisen asian takia stressaaminen on naurettavaa.
Kommentit (7)
Minäkään en jaksa pahemmin vaivautua, onneksi siskoni ovat usein leivoskellut intona kaakut sun muut tarjottavat. Itse teen salaatteja sun muita. Meillä aina ihan tavalliset, kivat synttärit ollut eikä kukaan ole valittanut.
Rehellisesti sanoen inhoan niitä nirppanokkia, jotka vinkuu, että nää on vain halpiskarkkeja ja vieraat ei saaneet tarpeeksi kallista lahjaa ja leikit oli tylsiä kun ei ollut mitään extremeä.
Joskus haluttais paiskata täytekakku päähän näille lellityille ja kasvattamattomille kakaroille.
juhlia. Minusta on tärkeää että päivänsankari saa ansaitsemansa kohtelun ja sen pitää näkyä tarjottavien määrässä ja laadussa.
Jos luulet että otan stressiä niin olet totaalisen väärässä.
Olisihan se häpeällistä jos kondiittori ei pistäisi parastaan lastensa synttäreiden eteen. Minulta hommat sujuu kädenkäänteessä ja ilman stressiä ja kaiken lisäksi vankalla ammattitaidolla.
Ohjelmaa on ollut ja erilaisia teemoja ja vieraat ovat viihtyneet hyvin.
Minulle lastenjuhlat eivät ole turhanpäiväinen asia.
Mielestäni en ole uusavuton. Välillä olen panostanut enemmän ja leiponut ja ollut teemaa, joskus en. Nyt viimeksi esim. ostin valmiin kakkupohjan tein siitä kakun ja lätkäisin valmiin kakkukuvan päälle. Meniköhän koko hommaan 10 min? Ja lapsista oli tosi hieno. =D
Kyllä minulle sopii että väännät. Minua ei vain huvita. Helpolla pitää päästä mutta niin, että muksuilla on kivaa. Aikuisille en päde, aivan sama.
ap
en tajunnut sitä, että synttäreiden tai juhlien laittaminen on pätemistä.
SUomessa ei olla vielä törmätty sellaisiin yltiökalliisiin synttäreihin, maailmalla kyllä. Pahimmissa on vuokrattu isot tilat, lapsia vähintään kymmeniä, ohjelmassa on mitä tahansa pomppulinnasta sirkukseen, musiikkia soittaa kalliit bändit, ruoat gourmet-ravintoloista ja vaikka mitä. Tuo on mun mielestä pätemistä 5-vuotiaan kaverisynttäreillä. Ei se, että äiti järjestää ongintakisan tai joku vie hoploppiin. Puhumattakaan siitä, että joku leipoo ja koristelee omassa kodissaan.
Enhän minä missään välissä sanonut ettei saisi leipoa ja koristella ja järjestää, kun sanoin, että on niin turhanpäiväinen asia, että turha ottaa siitä STRESSIÄ! Sisälukutaito?
Yritin vain ilmaista, että VÄHEMMÄLLÄKIN PÄRJÄÄ niin, että lapsilla on kivaa. Ziisus.
ap
2