Onko joku joskus voittanut K- ruokasovelluksen peleistä
Kommentit (36)
Mä pelasin varmaan viikon joka päivä, kunnes luovutin.
Mä voitin maksalaatikon,en kylläkään hakenut sitä kun matka turhan pitkä.
Toimiiko jollakin muka k-ruoka sovellus? Sehän kaatuu koko sovellus joka kerta kun yrittää avata.
Oon voittanut useastikin; viimeksi eilen nacho- pussin. Lisäksi oon voittanut ainakin kivennäisvettä ja jäätelön
En ole voittanut koskaan. (Löysin tämän vanhan ketjun).
Juu minäkin monta kertaa - ainakin jotain yuzu-juomaa, leipää, miselliveden. Nyt tosin ei ole tullut pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Voitin bemarin kerran
Höps. 2002 Citroenilla ajat. Näin aamulla. Myrkynvihreä
Olen voittanut tikkarin, limu tölkin ja jonkun smoothien.
Oon pyöräytellyt nyt joka aamu mammuttimarkkina-onnenpyörää ja salaa toivon, etten voita mitään, koska en jaksa lähteä lunastamaan jotain pientä palkintoa.🤪
Ihan alkuaikoina voitin valmisruokasalaatin.Sitten yhden suklaapatukan toissavuonna.
No entä niistä k-ruoka arvonnat ja kilpailut? Oon vuosikausia osallistunut enkä ole voittanut mitään.
Tänä vuonna jonkun Pellegrino juoman, tosiaan pantti piti maksaa. Ja joskus aiemmin kasvomaski, tästä pari vuotta.
Olen voittanut Spriten, Hellmans kastikkeen, pringles sipsi pkt. kerran jotain mutta en hakenut kun oli cittarin voitto, en lähtenyt hakemaan kun on kauempana.
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko jollakin muka k-ruoka sovellus? Sehän kaatuu koko sovellus joka kerta kun yrittää avata.
Mulla ei ole kaatunut kertaakaan, hyvin toimii.
Silloin, kun pelasin peliä ihan ensimmäisen kerran, voitin. Oli ehkä vuosi 2020. Ruisleipäpussi.
Vierailija kirjoitti:
No entä niistä k-ruoka arvonnat ja kilpailut? Oon vuosikausia osallistunut enkä ole voittanut mitään.
En itse ole voittanut mutta kaveri voitti vuoden hammastahnat.
Voitin vuosi sitten Castello-juuston.