Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olenko ainoa, jota ei kiinnosta Suomen Euroviisumenestyksen olevan sama kuin esiintymisnumero?
Kommentit (2)
Voisitko vähän täsmentää kysymystäsi? Siis että Euroviisut ei kiinnosta, koska sijoitus on todennäköisesti sama kuin esiintymisnumero, vai ei kiinnosta ylipäätään Euroviisut vai kiinnostaa eikä ole väliä, vaikka sijoitus olisikin sama, kuin esiintymisnumero.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En ole oikein seurannut. Haluaisin kuitenkin Suomen vedon nähdä, kiva jos ei tarvi koko yötä odottaa;)