Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita äitejä, jotka AINA yksin?

Vierailija
16.05.2009 |

Kaikki ystävät asuu kaukana, hirveän harvoin tavataan. Mulla ei ole sukulaisia, ei miestä. On vain työkaverit työpaikalla. Voi kun olisi kiva kaveri, jonka kanssa tavata, käydä iltalenkillä, istua iltaa..

Joskus jos lapsi on isällään ja itse olen vapaalla, saattaa mennä pari-kolme päivää etten puhu kenenkään kanssa. Arvatkaa vaan tuleeko friikki ja mökkihöperö olo? Olen erittäin huono tuppautumaan kenenkään seuraan ja tyrkyttämään itseäni kaveriksi. Tuntuu, että kaikilla on jo omat kuviot.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä vilkaissut tuota palstaa. Täytyy katsoa. Tsemppiä sullekin kaverin hakuun. On se vaan kumma, kun maailma on täynnä ihmisiä, ja siltikin ollaan yksinäisiä.

Ap

Vierailija
2/5 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voida auttaa toisiamme :(

Oletko kokeillut tuota Etsin ystävää -palstaa?

nro 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas en ole koskaan yksin, en ole ollut kotonakaan yksin ainakaan 15 vuoteen hetkeäkään.

Vierailija
4/5 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin vai yksinäinen? Ja kuinka tämä auttaa ap:tä?

minä taas en ole koskaan yksin, en ole ollut kotonakaan yksin ainakaan 15 vuoteen hetkeäkään.

Vierailija
5/5 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisittehan te vaikka ruveta ensin sähköpostailemaan toistenne kanssa ja jos siltä tuntuu jatkaa sitten puhelimitse. Varmaan sekin helpottaisi. :)

Kummallekin suosittelen myös helistin.fi palstaa ja sieltä aika alhaalta palstoja joissa tiettyinä ajankohtina syntyneiden äidit ja tietyltä paikkakunnalta kotoisin olevat palstailevat keskenään. Tapaamisiakin on usein. Sieltä löytyy mammoja lähes mistä vaan!