Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa pian mikä on paras värillinen päivävoide.

Vierailija
16.05.2009 |

.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muuten Mary Kayn edustaja?

Olin joskus aikoinaan heidän rekrytointitilaisuudessaan.

Vierailija
2/7 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan itse asiassa omat Mary KAy -tuotteeni Amerikasta kaveriltani. Ne ovat siellä huomattavasti halvempia. Joku tuttu tuo sitten aina matkalaukussaan tullessaan Suomeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

day wear plus multi protection, aurinkosuojakerroin 15. On tuubista otettaessa siniharmaata, mutta iholla adaptoituu jokaisen oman pigmentin mukaan.

Vierailija
4/7 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

day wear plus multi protection, aurinkosuojakerroin 15. On tuubista otettaessa siniharmaata, mutta iholla adaptoituu jokaisen oman pigmentin mukaan.

Vierailija
5/7 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/7 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väristäkin tuli vähän liian tumma meikäläisen kalpeaan talvi-ihoon.

Olen tykännyt erityisesti Biothermin aquasource ja Lancomen aqua fusion värillisistä kosteusvoiteista. Löytyy myös vaaleita sävyjä ja on riittävän kosteuttava kuivalle iholle.

Vierailija
7/7 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 36€.

Jos asut lähellä Stockaa niin tänään vielä saa kantisasiakkaat 20% alennuksen.

Itsekin olen vaaleaihoinen mutta tämä on hyvä kesäväri. Talveksi sitten jotain muuta ;)

Laitoin heti tänä aamuna kokeeksi kasvoille ja hyvältä näyttää vieläkin. Luonnollisen päivettyneeltä. Ei kiillä. Tasoittaa ihon omaa väriä.

Hinta on kylläkin kamala mutta olen todella tyytyväinen :))

Olen kokeillut myös halpismerkkejä mutta niistä on vain huonoja kokemuksia.

Joillakin ne saattavat toimia hyvinkin.

I`m happy! ;D

Paljonko tällainen maksaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä