Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valtaosa suomalaisista on samaa mieltä kuin Oinonen

Vierailija
16.05.2009 |

ja Mikkoset. Tämä on fakta. Kun joku sanoo asioiat ääneen, siitä nousee valtava kohu, mutta jos suomalaisilta kysyttäisiin tätä samaa asiaa (homojen adoptiooikeutta), luulen, että 60-70% sitä vastustaisi. Siis jos kysyttäisiin nimettömänä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka asia ei häntä edes koske. Kuinka moni meistäkin muka on homo? Ihan varuiksi vaan vastustetaan, kun ei siitäkään haittaa ole itselle.

Vierailija
2/24 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisit nämä metsäalueet Helsingin reuna-aluella ... on sohvaa, on jääkaappia, on pakastinta, on televioiden rääppeitä jne. Ihan sikoja ollaan kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

homojen adoptio-oikeus on vastoin luonnon lakeja. piste.

Vierailija
4/24 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa ovat niin oudosti ajattelevat ihmiset kuin Mikkoset ja Oinonen, onneksi.

Vierailija
5/24 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on päivän paras! Voiskohan nelonen kehittä Oinos-Mikkos shown?

Vierailija
6/24 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseltahan ei tässä kysytä mitään. Aikuinen haluaa lapsen omakseen, sitä varten on nyt tehty laki. Jos lapselta kysyttäisiin, harva ehkä haluaisi. Lapsi kun ei voi valita vanhempiaan... :(

Vierailija
7/24 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa äänstyksessä ei ole perimmiltään kyse homojen aoikeuksista, vaan heidän lastensa oikeuksista! Miksi yhteiskunnan tulisi pitää LAPSIA eriarvoisessa asemassa keskenään jos vanhemmilla on seksiä saman sukupuolen edustajan kanssa? Eli lapsi ei saisi periä toista vanhempaansa jos se on samaa sukupuolta kuin biologinen vanhempi? Muissa uusioperheissä tämä perintäasia ei ole ongelma lain silmissä.

Nyt äänestettiin tämä ristiriita pois ja osa lapsista sai lain turvaamaan oikeuksiaan.

Kyse ei ole homojen oikeuksista, vaan lapsien oikeuksista!

Nimim. Sateenkaariperheiden ystävä

Vierailija
8/24 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi että homous on synnynnäistä ja kyllä tämä adoptioasia oikein meni. Mutta hän ei ole ikinä ollutkaan mikään tyhmä jätkä.

Vierailija
9/24 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. viime hedelmöityshoitolain valmistelun aikaa: ja kas, enemmistö suomalaisista puolsi niiden antamista naispareille!

Vierailija
10/24 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi että homous on synnynnäistä ja kyllä tämä adoptioasia oikein meni. Mutta hän ei ole ikinä ollutkaan mikään tyhmä jätkä.

*

Mä olen niin tuskastunut tämän sateenkaariperheiden sisäisen adoptio-oikeus-keskustelun matalaotsaisuudesta, että 8:n isän kommentti tuli ihan tarpeeseen. :)

Epäilen ap:n väitettä - mitään faktaa mulla ei kyllä ole, niinkuin ei varmaan hänelläkään. Oinosia ja mikkosia mahtuu Suomeen, niinkuin niitäkin aikuisia miehiä, jotka haukkuu 8-vuotiasta somalityttöä apinaksi ja työntää hänet junasta laiturille. Mutta on meitä muitakin.

Vierailija
11/24 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinonen on surullinen muinaisjäänne. T. suomalainen

Vierailija
12/24 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset nihkeitä homoparien adoptio-oikeudelle

KURJENLUOMA MINNA

54 prosenttia suomalaisista ei kannata homoparien adoptio-oikeutta.

0 Suomalaiset suhtautuvat edelleen varauksellisesti ajatukseen homoparien adoptio-oikeudesta. Suomalaisista 54 prosenttia ei kannata adoptio-oikeutta samaa sukupuolta oleville.

http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=750260

Vierailija
13/24 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian ymmärrys on Koira-Oinosen luokkaa, eli ei tajuta ollenkaan mitä edes vastustetaan, eli homoperheiden SISÄISTÄ adoptiota, ei yleistä homoadoptiota. Ei tajuta tätä eroa eikä olla ajateltu mitä asia tarkoittaa lasten kannalta.

Vierailija
14/24 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapselta kysyttäisiin, harva ehkä haluaisi. Lapsi kun ei voi valita vanhempiaan... :(

Vierailija
15/24 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kysyttiin ULKOISESTA, vieraan, uuden lapsen adoptiosta.

Oinonen vastustaa PERHEEN SISÄISTÄ, perheessä jo elävän lapsen tilanteen korjaamsita niin että hänen ei-biologinen sosiaalinen vanhempansa tunnustetaan juridisesti. Eiliseen asti he ovat olleet lain mukaan toisilleen vieraita henkilöitä, joilla ei voi olla mitään sukulaisuussuhdetta.

Vierailija
16/24 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mun tuttavapiirissä ja työpaikalla. Eikä edes mun sukulaiset ajattele noin, vaikka ovat perussavolaisia, vanhaa maanviljelijäsukua. Aina ovat olleet toisia ihmisiä kunnioittavia ja avarakatseisia.

Vierailija
17/24 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. Siis jonkun iltapäivälehden gallupin mukaan vai? Hah! Noi eduskunnan selvät lukemat onneksi eduti hyvin Suomen kansaa. Ja joo, ihan nimillänsä äänestivät. Nuo MEIDÄN valitsemat edustajat siis. Oinonen nyt on oma pikku onneton, yksinkertainen oinonen vaan.

Vierailija
18/24 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka Liisalla on lapsi, ja hän menee Matin kanssa naimisiin, voiko Liisan aikaisemman suhteen lapsi periä Matin?

Ja jos Liisa rekisteröikin suhteensa Maijaan, periikö Liisan lapsi Maijan?

Nämä siis ilman adoptiota.

Vierailija
19/24 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko totta? Oinoslaisuus on jonkin sortin sairaus. Minusta pitäsi saada laki, jolla oinoset teljettäisiin pois eduskunnasta. Hih!

Vierailija
20/24 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heillä on hyvin kärkkäitä mielipiteita ja olen täysin eri mieltä esim siinä asiassa että ei voi olla hyvä äiti ja käydä samalla töissä. Mutta ihmeekseni huomasin että minulla on myös hyvin paljon samoja mielipiteitä Nina Mikkosen kanssa.

Oinosen kommentti taas ei tuntunut liittyvän sisäiseen homoadoptioon, joka on sinänsä minulle ihan sama, samoin se saavatko he rekisteröidä suhteensa. Mutta toivottavasti kukaan ei koskaan ehdota että kaksi miestä tai kaksi naista saisi adoptoida jostain ulkopuolisen lapsen, tai mennä kirkossa papin vihkimänä naimisiin. Se olisi ihan sekoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi