Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin sinä nainen toivoisit muutosta parisuhteen seksissä?

Vierailija
15.05.2009 |

IS vinkit miehelle "Mies, älä tapa intohimoa": http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/suhteet.asp?id=1686059

Artikkelin kohta 4. on asia, johon itse toivoisin muutosta.

Mies kun käy suoraan jalkoväliin kiinni.. siinä meidän esileikki. :(

Mietin, että kiihottuuko hän siitä kovastikin. Luuleeko, että minä siitä kiihotun. Eroottinen kosketus on minusta jotain ihan muuta kuin jalkovälin kourimista. Kosketus toki on tärkeää; pää, niska, hellä hyväily. Se saa eroottisen fiiliksen paremmin aikaan, kuin tuo kamala kouriminen / hinkkaaminen.

Ja jos sanon asiasta, tietty vetää porot sieraimiin... Nauti tässä sitten..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olisi sellainen fiilis että hän rakastaisi ja haluaisi juuri minua. mutta ei, ukkoni haluaa maata selällään lahnana ja tyyny naaman päällä ja mun pitää hoidella hänet. Ja muussakin elämässä tuntuu että hän on vaan kaikessa tyytymätön minuun. Ei siis mistään rakkaudesta puhettakaan.

Vierailija
22/26 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä nyt paljon työstressiä (väitöskirja valmistumassa ja paljon keikkatöitä sen lisäksi) joten ei oikein jaksa niin paljon kuin haluaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä meillä menee sängyssä paremmin kuin koskaan, nyt kun ollaan nelikymppisiä ja hormonit virtaa ja homma hytää =)

Vierailija
24/26 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on sitten ihan muita asioita mihin haluaisin muutosta (siten varmaan se seksielämäkin vilkastuisi:).

Vierailija
25/26 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietäisin että mies olisi minuun tyytyväinen. En ollenkaan tiedä pitäisikö minun treenata lisää ja miten se parhaiten onnistuisi, mutta omat epäilykseni vievät nautinnon terän seksistä.

Vierailija
26/26 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka haluaisin, niin en sitä tee. Olen tossa asiassa ihan yliherkkä, jos mies vaikka vahingossaki torjunu mut niin mä olen sit sitä mieltä et en koita enää ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi