Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva kaapattu vaunuista Helsingissä!

Vierailija
15.05.2009 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200905159592444_uu.shtml

JÄRKYTTÄVÄÄ!!! Toivottavasti nuo hirviöt saadaan äkkiä kiinni!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi mikään ei ole tukenut kertomusta, huomautti Karalahti.

Vierailija
2/39 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nostettiin meteli siitä miten suomalainen oli kohdellut somalityttöä? Miten minusta tuntuu siltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nostettiin meteli siitä miten suomalainen oli kohdellut somalityttöä? Miten minusta tuntuu siltä.

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Poliisi+ei+ole+viel%C3%A4+l%C3%B6yt…

Vierailija
4/39 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heillä on "tilaus" lapselle myydäkseen sen eteenpäin. Pitäkääpä äidit siellä suunnalla visusti kiinni lapsistanne lähipäivinä, ettei tule uutta kurjempaa lööppiä <3

Vierailija
5/39 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuodessa? Itse en ole kuullut yhdestäkään.

Vierailija
6/39 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa joku lapsi oli vienyt pihasta rattaat ja kaksoset. Muita ei itsellenikään tule mieleen.

Vierailija
7/39 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hämärä tapaus tämän uutisoinnin mukaan

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1686325

Joo, hämärältä vaikuttaa, mutta toisaalta uutisoijana on Iltasanomat joka kuuluu samaan konserniin Hesarin kanssa... Hesari ei uutisoi tapahtunutta ollenkaan, mutta muutama päivä sitten tapahtuneen junaepisodin se kyllä uutisoi useampaan otteeseen.

Vierailija
8/39 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos keskellä päivää Helsingin keskustassa noin näyttävästi vaunut yritetään viedä.

ja heillä on "tilaus" lapselle myydäkseen sen eteenpäin. Pitäkääpä äidit siellä suunnalla visusti kiinni lapsistanne lähipäivinä, ettei tule uutta kurjempaa lööppiä <3

Vierailija
9/39 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/39 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alkoin ihmettelemään että onko oikeasti Helsingissä niin arkaa porukkaa ettei väliin kehtaa mennä jos apuakin huudetaan?

Jos siis tuo nyt on totta.

Vierailija
11/39 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä HS:n sivuilla löytyi juttua tästä

Joo, nyt on mutta ei ollut aikaisemmin.

Vierailija
12/39 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tehdään isän tai äidin toimesta. Ja tämän jutun mummo on ikävä kyllä mielenterveysongelmainen. Surullista, onneksi lapsi ei ymmärrä vielä mistään mitään.

Vierailija
13/39 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ylireagoisin niin että vetäsiin samantien turpiin!!

lapseni ovat kaikkeni!!!!

sairas maailman!!

Vierailija
14/39 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tehdään isän tai äidin toimesta. Ja tämän jutun mummo on ikävä kyllä mielenterveysongelmainen. Surullista, onneksi lapsi ei ymmärrä vielä mistään mitään.

Tunnetko sä tämän ihmisen? Jos sulla on parempaa tietoa tapauksesta niin kannattaa varmaan kertoa siitä tutkintaa hoitavalle poliisille.

Vierailija
15/39 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voihan äidin ja mummon välillä olla jotain kiistaa, jota mummo yrittää vauhdittaa maailman (Helsingin?) pelottavuudella.

Vierailija
16/39 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika käsittämätöntä jos mummu tuollaisen tarinan keksi ihan itse!

Toivottavasti tuo äiti ei enää IKINÄ luota lastaan edes sekunniksi mummun huostaan. Todella sairasta ja järkyttävää!

Ei tuollainen tapaus voisi jäädä ilman silminnäkijöitä Helsingissä, kaupan edustalla. Eikä kyseisiä vartijoitakaan ole löytynyt!

Vierailija
17/39 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin kotipihalla vaunuissa Espoossa (omakotitalo) 70-luvun alussa ja joku maankiertäjän näköinen oli napannut mut vaunuista kainaloonsa ja lähtenyt juoksemaan metsään päin. Onneksi hoitotätini oli nähnyt ikkunasta ja lähtenyt perään ja jotenkin saanut mut takaisin.

Oon tästä ennenkin kirjoittanut tänne. Älkää olko niin sinisilmäisiä!

Montako lasta Suomessa nyt sitten muka kaapataan

vuodessa? Itse en ole kuullut yhdestäkään..

Vierailija
18/39 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on jo poliisin tiedossa

Tää tieto varmaan päivän mittaan päivittyy myös lehtiin. Toistaiseksi sun esittämiä väittämiä ei asian tiimolta ei ole lukenut yhtään missään, ei edes muissa keskusteluissa.

Vierailija
19/39 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että heillä on ainoastaan isoäidin kertomus, ei ainuttakaan todistajaa asialla? Eikö tuo herätä epäilyn että kyseessä on törkeä vale, perätön ilmianto tms.? Kukahan tässä on rikollinen?

Vierailija
20/39 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että heillä on ainoastaan isoäidin kertomus, ei ainuttakaan todistajaa asialla? Eikö tuo herätä epäilyn että kyseessä on törkeä vale, perätön ilmianto tms.? Kukahan tässä on rikollinen?

Ei riitä. Käsittääkseni tutkintaa tekevä poliisi ei ole lopettanut jutun tutkintaa. Vai onko se lopettanut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän