Vauva kaapattu vaunuista Helsingissä!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200905159592444_uu.shtml
JÄRKYTTÄVÄÄ!!! Toivottavasti nuo hirviöt saadaan äkkiä kiinni!
Kommentit (39)
että nostettiin meteli siitä miten suomalainen oli kohdellut somalityttöä? Miten minusta tuntuu siltä.
että nostettiin meteli siitä miten suomalainen oli kohdellut somalityttöä? Miten minusta tuntuu siltä.
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Poliisi+ei+ole+viel%C3%A4+l%C3%B6yt…
ja heillä on "tilaus" lapselle myydäkseen sen eteenpäin. Pitäkääpä äidit siellä suunnalla visusti kiinni lapsistanne lähipäivinä, ettei tule uutta kurjempaa lööppiä <3
vuodessa? Itse en ole kuullut yhdestäkään.
jossa joku lapsi oli vienyt pihasta rattaat ja kaksoset. Muita ei itsellenikään tule mieleen.
Aika hämärä tapaus tämän uutisoinnin mukaan
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1686325
Joo, hämärältä vaikuttaa, mutta toisaalta uutisoijana on Iltasanomat joka kuuluu samaan konserniin Hesarin kanssa... Hesari ei uutisoi tapahtunutta ollenkaan, mutta muutama päivä sitten tapahtuneen junaepisodin se kyllä uutisoi useampaan otteeseen.
jos keskellä päivää Helsingin keskustassa noin näyttävästi vaunut yritetään viedä.
ja heillä on "tilaus" lapselle myydäkseen sen eteenpäin. Pitäkääpä äidit siellä suunnalla visusti kiinni lapsistanne lähipäivinä, ettei tule uutta kurjempaa lööppiä <3
ja alkoin ihmettelemään että onko oikeasti Helsingissä niin arkaa porukkaa ettei väliin kehtaa mennä jos apuakin huudetaan?
Jos siis tuo nyt on totta.
Kyllä HS:n sivuilla löytyi juttua tästä
Joo, nyt on mutta ei ollut aikaisemmin.
Ne tehdään isän tai äidin toimesta. Ja tämän jutun mummo on ikävä kyllä mielenterveysongelmainen. Surullista, onneksi lapsi ei ymmärrä vielä mistään mitään.
minä ylireagoisin niin että vetäsiin samantien turpiin!!
lapseni ovat kaikkeni!!!!
sairas maailman!!
Ne tehdään isän tai äidin toimesta. Ja tämän jutun mummo on ikävä kyllä mielenterveysongelmainen. Surullista, onneksi lapsi ei ymmärrä vielä mistään mitään.
Tunnetko sä tämän ihmisen? Jos sulla on parempaa tietoa tapauksesta niin kannattaa varmaan kertoa siitä tutkintaa hoitavalle poliisille.
Ja voihan äidin ja mummon välillä olla jotain kiistaa, jota mummo yrittää vauhdittaa maailman (Helsingin?) pelottavuudella.
Aika käsittämätöntä jos mummu tuollaisen tarinan keksi ihan itse!
Toivottavasti tuo äiti ei enää IKINÄ luota lastaan edes sekunniksi mummun huostaan. Todella sairasta ja järkyttävää!
Ei tuollainen tapaus voisi jäädä ilman silminnäkijöitä Helsingissä, kaupan edustalla. Eikä kyseisiä vartijoitakaan ole löytynyt!
Nukuin kotipihalla vaunuissa Espoossa (omakotitalo) 70-luvun alussa ja joku maankiertäjän näköinen oli napannut mut vaunuista kainaloonsa ja lähtenyt juoksemaan metsään päin. Onneksi hoitotätini oli nähnyt ikkunasta ja lähtenyt perään ja jotenkin saanut mut takaisin.
Oon tästä ennenkin kirjoittanut tänne. Älkää olko niin sinisilmäisiä!
Montako lasta Suomessa nyt sitten muka kaapataan
vuodessa? Itse en ole kuullut yhdestäkään..
Joo, on jo poliisin tiedossa
Tää tieto varmaan päivän mittaan päivittyy myös lehtiin. Toistaiseksi sun esittämiä väittämiä ei asian tiimolta ei ole lukenut yhtään missään, ei edes muissa keskusteluissa.
että heillä on ainoastaan isoäidin kertomus, ei ainuttakaan todistajaa asialla? Eikö tuo herätä epäilyn että kyseessä on törkeä vale, perätön ilmianto tms.? Kukahan tässä on rikollinen?
että heillä on ainoastaan isoäidin kertomus, ei ainuttakaan todistajaa asialla? Eikö tuo herätä epäilyn että kyseessä on törkeä vale, perätön ilmianto tms.? Kukahan tässä on rikollinen?
Ei riitä. Käsittääkseni tutkintaa tekevä poliisi ei ole lopettanut jutun tutkintaa. Vai onko se lopettanut?
Toistaiseksi mikään ei ole tukenut kertomusta, huomautti Karalahti.