Satuhäät
että pitääkö tuo nainen itseään oikeasti jonain seksipommina, kun kaikki naiset hänen mukaansa inhoavat häntä kun on niin kaunis eikä voi mitään ulkonäölleen jne..
Kommentit (41)
on tullut tuollainen. Itselläni on ystävä, joka muistuttaa aika paljon kys. morsianta.
Mutta hänen elämänasenteensa onkin pitkälti kotoa lähtöisin. Ainut lapsi ja kotona aina painotettu sitä, että saat kaiken minkä haluat ja sinulla on oikeus olla huonolla tuulella jos siltä tuntuu. Kohteliaasta käytöksestä ei puhuttu koskaan. Eräätkin kerrat olen kuunnellut, kun ystäväni nuoruudessaan oli tyytymätön esim. yo-pukuunsa, lomamatkakohteesen jne. Vanhemmat ostivat aina uudet ja tyytymättömyys sen kun jatkui...
on tullut tuollainen. Itselläni on ystävä, joka muistuttaa aika paljon kys. morsianta.
Mutta hänen elämänasenteensa onkin pitkälti kotoa lähtöisin. Ainut lapsi ja kotona aina painotettu sitä, että saat kaiken minkä haluat ja sinulla on oikeus olla huonolla tuulella jos siltä tuntuu. Kohteliaasta käytöksestä ei puhuttu koskaan. Eräätkin kerrat olen kuunnellut, kun ystäväni nuoruudessaan oli tyytymätön esim. yo-pukuunsa, lomamatkakohteesen jne. Vanhemmat ostivat aina uudet ja tyytymättömyys sen kun jatkui...
Meillä kyllä narisijoille tehdään selväksi, että kaikkea ei elämässä saa eikä edes tarvitse saada. huh, mä en jaksais tuollaista ihmistä kauaa katsella...
On varmaan saanu kuulla sukulaisilta pientä veistelyä aiheesta
että pitääkö tuo nainen itseään oikeasti jonain seksipommina, kun kaikki naiset hänen mukaansa inhoavat häntä kun on niin kaunis eikä voi mitään ulkonäölleen jne..
Tollaset munkin häistä varmaan tulee, kun persoonallisuus muistuttaa liikaa tuon morsiamen luonnetta.
Voiko oikeasti joku olla noin negatiivinen ja vielä tuollaisesta asiasta kuin omat häät!!!
kolmessa vuodessa kaksi lasta, muuttoja yms. arki kun iskee päälle ja ei tapahdukkaa koko ajan uutta niin se on siinä tuo parisuhde. minkähän takia tommoset riivinraudat yleensä saa aika kivan oloisia miehiä??
mieheni sanoi, ettei hän kyllä tuollaisen kanssa vihille menisi ja kuvaili että eukko oli sen näköinen että olisi syönyt 10kg paskaa.
Jos niin ahdisti ettei häät olleet sellaiset kuin halusivat niin olisivat sitten järjestäneet sellaiset kuin olisivat halunneet.
Mulla tuli mieleen, että olikohän hänellä PMS-vaivoja?
Satuin kääntämään muutamaksi minuutiksi kakkoselle ja siksi aikaa katsomaan tuota. Juuri kun käänsin ko. kanavalle, niin sitä ämmää juuri meikattiin siinä ja ajattelin mielessäni, että ompas rupsahtaneen näköinen ämmä.
Oliko siis oikeasti joku teinipissis vai? Kyllä tosiaan siinä meikatessa näytti kulahtaneelta ämmältä...
Sitten se sanoi meikkaajalle että teit musta ihan narkkarihuoran näköisen. Huh-huh. Ja kiroitli kun rantarosvo. Ihme pikkulissu.