Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Satuhäät

Vierailija
14.05.2009 |

että pitääkö tuo nainen itseään oikeasti jonain seksipommina, kun kaikki naiset hänen mukaansa inhoavat häntä kun on niin kaunis eikä voi mitään ulkonäölleen jne..

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä morsian on itse niin vittumainen - ei suinkaan siksi, että olisivat kateelllisia, kun hän on pokannu työpaikan ainoan miehen. Ja pitäisköhän jonkun vähän valasta morsiota, että eipä se sulhanenkaan nyt mikään adonis ollut - en minä ainakaan tuollaisesta olis kateellinen, en todellakaan.

Morsian oli ihan nätti, mutta miksi piti silmälaseja hääpäivänään. Kauniit kasvot olisivat olleet paljon enemmän edukseen ilman laseja!

Tuli kyllä muutenkin vähän surullinen olo tuon ohjelman jälkeen, onko ihmisillä oikeesti niin kauheetnsuuret odotukset hääpäivästä ja sitten petytään, kun ei kaikki olekaan niin ihanaa.

Vierailija
2/41 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän sitä työpaikka-asiaa korostettiin aika liikaa...

mutta puolustukseksi täytyy sanoa että minä arvostan sitä että morsian oli rehellinen eikä teeskennellut että ihana päivä tmv.

Toiseksi 3 vuoden siällä kolme lasta ja mies tekee pitkiä päiviä niin voin kertoa että itsekin olin tuossa vaiheessa jo toooooooooooosi väsynyt , voisi sanoa uupumuksen rajoilla jopa. Ei sitä jaksanut hehkuttaa kovin paljon mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuossahan oli että alkuperäisiä suunnitelmia muuteltiin jonkun verran painostuksen vuoksi, esim heidän piti aluksi mennä vain maistraatissa naimiin eikä mitään kirkkotouhuja josta morsmaikku oli niin stressaantunut..

minä ainakin haluan sellaiset häät jotka ovat tekevät minut onnelliseksi eikä sukulaisia...

eikä tuo morsian ollut nukkunut kunnolla, niin sekin varmaan vaikutti asiaan ettei kaikki ollut hyvin..

ärsyttävä silti luonteeltaan :D

Vierailija
4/41 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako hääpukua se morsiankin hankki, kolmeko? Jotenkin kaikesta paistoi läpi se, mitä pappi kirkossa sanoi, että morsian on tottunut saamaan sen mitä haluaa. Ja kuten lapset, jotka saavat kaiken, hän kyllästyy hetken päästä eikä tyydy mihinkään. Surullistakin toisaalta.

Mun mieskin sanoi muuten, että morsianta on vihattu töissä varmaankin ihan persoonansa vuoksi eikä suinkaan siksi, että häntä olisi kadehdittu. Noin synkkää ihmistä on vaikea kadehtia. Voin vannoa, että Helsingin kaduilta löytyy tyytyväisempiä kodittomiakin.

Vierailija
5/41 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin jotain sukua niin häpeisin silmät päästäni... Niin järkyttäviä juttuja päästeli suustaan ja käyttäytyi niin lapsellisesti. Tämäkö tosiaan kohden lapsen äiti?

Käyttäisitkö itse tv:ssä sanoja; panee, vittu, huora... jne?

Epäilen kyllä kanssa että jos työpaikalla oli tukala olla niin itse oli aiheutettua, eihän tuo tule kenenkään kanssa toimeen!!!

Vierailija
6/41 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivinen, pessimistinen, hemmotellun oloinen, valittava, pissisprinsessa. Eikä kyllä ihan niin hyvännäköinen kuin tuntui uskovan olevansa!

Minä tiedän ihan lähipiirinkin kautta, että on olemassa myös kauniita ja mukavia, positiivisia ja elämäniloisia naisia, joten en ymmärrä, miksi kukaan haluaisi jakaa elämäänsä tuollaisen ruikuttavan minä-minä-minä-ihmisen kanssa.

Vierailija
7/41 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia ei muuten haluttu juhliin ollenkaan

Vierailija
8/41 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis ymmärrän lapsettomat häät sinänsä mutta kun esitti sen niin pahalla äänen sävlyllä. "Olis kiva ollut olla yksi päivä ilman lapsia, mutta kait niitä on kateltava".

Vierailija
9/41 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ihan on inhimillinen toive.

Vierailija
10/41 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ainakin satuhäiden omilla sivuilla sanotaan:)

Vierailija
11/41 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli keskustelua herätti tosiaan tää ollaan yhdessä lasten takia-paritsa.

jösses ne sen kommentit, ku hän on "tän näkönen nainen" :D

Vierailija
12/41 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäviä..

Vierailija
13/41 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/41 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rysähtivät siihen ja nojailivat kaiteeseen kuin hevosaitaukseen. Ei mitään tilannetajua... hirveetä tollanen et pitää tehä häistäkin tollanen sanomaton projekti :(

Vierailija
15/41 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihattu työpaikalla persoonansa takia, eikä sen "ihmeellisen" ulkonäkönsä. Lisäksi vaikutti musta jotenkin sellaiselta jyrältä, joka halusi sen pomonsa ja sitten äkkiä lapset perään, ja lopuksi mies kirkosta eronnut mies alttarille. Tyytymättömyys ja toisaalta sellainen wt-tyyli (en tykkää tuosta wt-ilmaisusta, mutta nyt sopii) kuvasti hyvin kaikkea naisen kielenkäytöstä rojahteluun alttarilla asti.

Vierailija
16/41 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikki ystävät oli?

En nähny kuvissa ystäviä..

Vierailija
17/41 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisiin ja sitten rinsessahäät kirkossa?

WTF? Eikö ne osannu päättä?

Kummatkin vaikutti tod. yksinkertaisilta.

Vierailija
18/41 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se mies oli ihan järkevän olonen.

Mutta se nainen siinä vei miestä ja kun naisellekin jaettiin niitä ohjeita lapsista juhlissa jne.

Mun mielestä osoitti vähän liikaa kevytkenkäsyyttä käytös kirkossa, mutta mitäpä minä tiedän kun näin vaan leikattua ohjelmaa.

Loppu niistä molemmista apeissa kasvoissa oli vähän liikaa.

Vierailija
19/41 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuuluta edes kirkkoon ja selvästi huvittuneena seisoskelivat alttarin edessä.

Vierailija
20/41 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy todeta, että kahden lapsen äiti näyttää tosi sutjakalta.

T. 40 ja risat, ei enää niin sutjalla