Noi Mikkoset on kyllä paneutuneet lasten kasvatukseen ja jaksavat
kertoa paljon asioita lapsilleen. Pojat saavat välitöntä rakkautta ja huolenpitoa. Ihan kateeksi käy kun itse ei tule lapsiin noin paljon satsattua ja kerrottua elämän eri asioista.
Kommentit (4)
Asiaa, jota moni ei tohdi ääneen sanoa. Tai ei halua kohdata, koska kolahtaa pahasti.
Rva Mikkonen vaan voisi hioa ulosantiaan mediaan sopivammaksi, vähemmän muita ärsyttäväksi. Nyt moni tarttuu vain siihen tyyliin - ja sisältö jää vähemmälle.
itse en ko. sarjaa katso, mutta voi noita lapsia kun tämä sarja muistetaan juuri ärsyttävyyden takia ja lasten toimia varmasti seurataan aika tarkkaan siellä tulevassa päivähoitopaikassa / koulussa jonne he aikanaan menevät. Toivottavasti ei heidän tarvitse olla sitten täydellisiä äitinsä työn tuloksia :(
Näin televisionkin välityksellä on ihana seurata Mikkosten perhettä. Itsekin tein nuorena äitinä paljon kaikenlaisia virheitä, jos minä olisin ollut kuin Nina niin tuskinpa olisi poikani tässä tilanteessa kuin nyt on.
eiköhän kuka tahansa osaa näytellä parhaita puoliaan sen hetken kun ohjelmaa kuvataa...
Se nainen on katkeroitunut siellä kotona, ei se muuten puhuisi tuollaisia, ettei ole hyvä äiti jos lapsi on hoidossa yms. Kyllä mua oikeastaan säälittää tuollainen nainen, jonka pitää itsetuntoa kohottaa muita haukkumalla julkisesti.