Lemmikin uurna?
Kommentit (9)
nyt on kolme vuotta ollut alkkarissa kunniapaikalla
haluakaan pois heittää
Hautasin sen sitten kesällä kesäpaikkaan.
kuinka usein käytte läheistenne haudoilla? Haluaisitteko puolisonne uurnan kotiin? Haluaisitteko, että jos kuolisitte enne n puolisoa, että hän säilyttäisi tuhkia kotona. Anteeksi nyt vaan, en oikeen ymmärrä. Itse olen haudannut kaikki lemmikkini (koiria) maahan, kuten myös ihmisläheiseni. Siis nyt en oikeen ymmärrä???
Tähän ei varmaan saisi vastata näin. Monille ihmisille nyky aikana lemmikit ovat tärkeämpiä kuin omat (puhummattakaan muut ympärillä olevat) IHMISläheiset. Surullista. Ja joo, olen erityinen eläinten ystäväkin.
Ymmärrän kyllä niitä jotka haluavat kotonaan uurnan pitää.
Meillä niitä vaan olisi melkoinen jono hevosista, koirista, kissoista, vuohiin saakka.
Muutenkin olen huomannut että niillä joilla on yksi tai kaksi lemmikiä niin niistä on vaikeampi luopua.
Kun on koko ikänsä pienimuotoisessa eläintarhassa asunut niin kuolema ja syntymä on osa elämää. Päivä pari parutaan mutta elämä ei siihen pysähdy. Setäni kun menetti rotikkansa niin kolmen vuoden jälkeenkään hän ei pysty kuivin silmin koirasta puhumaan.
oli ihana ja kesy Leghorn-kukko ja eli 9 vuotta
ja joo, ei mulla olisi mitään sitä vastaan että puolisoni säilyttäisi omaa uurnaani kotona. Mutta nykyään sitä ei kai ihmisillä saa enää tehdä?
Pitkäänkö pidäte sitä, ennen kuin annate mennä vai otatteko omaan arkkuunne mukaan?