Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännittää tulevat treffit. Mistä osaan keskustella? Mies on taksikuski ja tuntuu

Vierailija
16.01.2024 |

Etten osaa sanoa mitään hienoa

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän puhut sen parempi.

Vierailija
2/20 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuskaako jakkarajätkiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää kun heitä kuunnellaan 🤭.

Nyt näät onko hän kokoajan itsestään puhuva vai mikä.

Vierailija
4/20 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mollaat taksikuskeja? Hyviä keskustelijoita ja rentoja tyyppejä.

Vierailija
5/20 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoa mitään hienoa? Mitä jos koitat puhua ihan tavallisesti, etkä esitä mitään, mitä et ole. Ja älä huoli, taksikuski osaa kyllä pitää jutustelua yllä, jos sinä et pysty 😊

Vierailija
6/20 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa vaikka kissanpennuista ja auringonlaskuista. 

Vierailija
7/20 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, että onko nähnyt Taksikuski-elokuvan.

Vierailija
8/20 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo taksikuskius liittyy mihinkään?

Vierailija
9/20 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on kuin taksimatkoilla kohtaamani kuskit, et tsrvitee puhua mitään. Kuski puhuu ilman taukoja, riittää kun välillä mutiset jotain joojoota. 

Vierailija
10/20 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko laskuttaa siitä, jos laattaa sen taksiin? Oon kuullut, että jotkut on joutuneet maksamaan jopa 5 tonnia, kun verhoiluja jouduttu laittamaan uusiksi.

Ehdotteleeko miehet/naiset sille luonnossa maksamista yön hämyisinä pikkutunteina?

Vierailija
11/20 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kysy ainakaan "ootko isäntä vai renki?" Sen kysymyksen se kuulee varmasti monta kertaa viikossa.

Vierailija
12/20 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä hän on New Yorkin takseista. Onko keltainen kiva väri taksille? Mites Lontoon Black Cabit? Ja Intian riksat! Olisiko kivaa jos olisi norsutaksi? Tai kamelitaksi?

Vierailija
13/20 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bensa vai diesel?

Automaatti vai manuaali?

Vierailija
14/20 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bensa vai diesel?

Automaatti vai manuaali?

Äänestikö persuja ja oliko pettynyt kun PENSAN hintaan ei saatukaan muhkeaa alea?

Vierailija
15/20 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nou problemos! Otat treffeillä vaan puhelimen esiin ja alat lukea sille ääneen tätä ketjua ja näitä kysymyksiä täältä.

Vierailija
16/20 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksikuski kyllä pitää juttua yllä, jos on yhtään ammattiaan taitava. Aikanaan kun itse kävin treffeillä oli vähän hankalaa, kun tahtoi mennä työmoodi keskustelussa päälle, jos toinen oli aluksi varautunut. Teen siis asiakaspalvelutyötä, jossa tavanomaisen seurustelupuheen taitaminen on edellytys töiden sujumiselle. Sille vähemmän suulaalle jää helposti vaikutelma, että näähän meni hyvin ja ollaan samalla aaltopituudella, vaikka olin vain kohteliaasti vienyt tapaamisen loppuun mielenkiinnon seurustelun aloittamisesta jo hälvettyä.  

Ja olen siis oma itseni puhuessani sujuvasti, etten sikäli yritä siinä näytellä mitään. 

Lykkyä tykö treffeille, oot vaan oma itsesi. :) 

Vierailija
17/20 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla jossain av-gallupissa, että mammojen siipoista huomattava osa on taksikuskeja. Joten nyt tarkkana.

Vierailija
18/20 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla jossain av-gallupissa, että mammojen siipoista huomattava osa on taksikuskeja. Joten nyt tarkkana.

Niinpä. Voi mies joutua teemaksi lukusiin "jätä se sika" -keskusteluihin.

Vierailija
19/20 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksikuski kyllä pitää juttua yllä, jos on yhtään ammattiaan taitava. Aikanaan kun itse kävin treffeillä oli vähän hankalaa, kun tahtoi mennä työmoodi keskustelussa päälle, jos toinen oli aluksi varautunut. Teen siis asiakaspalvelutyötä, jossa tavanomaisen seurustelupuheen taitaminen on edellytys töiden sujumiselle. Sille vähemmän suulaalle jää helposti vaikutelma, että näähän meni hyvin ja ollaan samalla aaltopituudella, vaikka olin vain kohteliaasti vienyt tapaamisen loppuun mielenkiinnon seurustelun aloittamisesta jo hälvettyä.  

Ja olen siis oma itseni puhuessani sujuvasti, etten sikäli yritä siinä näytellä mitään. 

Lykkyä tykö treffeille, oot vaan oma itsesi. :) 

No olipa mukava neuvo ap:lle!

Kertomasi perusteella hän joutuu nyt sitten miettiäkoko treffien ajan, puhuuko toinen "oikeasti" vai lämpimikseen..

Vierailija
20/20 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Are you talking to me?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan