Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko Lontoossa maksaa taksin Visalla?

Vierailija
17.04.2009 |

Kiitos jos joku tietää!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Manchesterissä ainakaan ei käynyt taksikuskille mikään muu kuin käteinen.

Vierailija
2/9 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olettamukseen?

Itsekin kuvittelisin, että voisi tottakai maksaa Visalla, mutta koskaan ei voi tietää, kun käytäntöjä on niin monia.

Mietin vain, että nostanko käteistä, vai en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin vuosi sitten ja kaikki matkat makson visalla.

Vierailija
4/9 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin etukäteen tilattu taksi hotelli-lentokenttä -välille. Tilatessa oli nimenomaan painotettu, että Visalla maksetaan, mutta eipä se sitten käynytkään. En missään nimessä siis laskisi sen varaan, että onnistuu.

Ylipäänsä voin omasta ja ystävien kokemuksesta sanoa, että visalla maksaminen alkaa tökkiä jo tanskassa. Ainoastaan Ruotsissa ja Norjassa olen voinut siihen 100% luottaa.

Vierailija
5/9 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoossa. Porukkamme käytti useamman kerran päivässä taksia ja aina kysyttiin voiko maksaa visalla, mutta kertaakaan ei osunut sellaista taksia, että olisi käynyt.

Vierailija
6/9 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en työmatkalle edes paljon käteistä varannut. Menin sitten lentokentältä kokoushotellille taksilla ja yllättäen kortti ei käynytkään. Taksikuski ajoi minut sitten pankkiautomaatille, josta sain nostettua käteistä.

Eli Iso-Britaniassa ei todellakaan kannata luottaa siihen, että kortti kävisi.

Vierailija
7/9 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko niin, että mustissa takseissa käy, muissa ei. Mustat taksit on tosin yleensä kalliimpia.

Vierailija
8/9 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoistapauksessa voi tilata taksin etukäteen ja siinä yhteydessä mainita, että haluaa maksaa luottokortilla.

Vierailija
9/9 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten huonosti itse asiassa kortilla voi maksaa ulkomailla. Suomessahan on ihan selviö, että joka paikassa voi maksaa kortilla. Siitähän pitää herranen aika olla erillinen lappu, jos ei voi maksaa kortilla! Mutta siis itse olen törmännyt ulkomailla, että kortti ei käy ravintoloissa, takseissa, museoissa, ruokakaupoissa. Varaan aina käteistä ulkomaille mukaan, vaikka se ärsyttää korttimaksajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän