Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ette kyllä ikinä usko tätä!

13.05.2009 |

Täällä minä edelleen olen.Tänään ultrassa sikiö normaalisti kohtuun kiinnittyneenä, limakalvo paksuuntunut(kuten ilmeisesti kuuluukin) ja syke erittäin vahvana.Ruskuaispussi vieressä hylättynä ja istukka normaalisti kohdun seinämässä.

Lääkärin mukaan viikkoja vasta 6+6 eli LA menee tammikuulle.Itkuhan minulta ultratessa pääsi.Tyhjennykseen olin menossa ja kotiin passittivat "odottamaan" :D

En uskalla edelleen iloita, sen verran kova säikähdys oli.Sen vain sanon, että ei kannata HCG-hormonitasoa tulkita eikä uskoa näköjään lääkäreitäkään.Keskenmenonahan minut polille ohjattiin.Ja syystä, että hormonitaso nousee liian hitaasti.Vielä olen skeptinen, onko kaikki hyvin.Nyt yritän olla murehtimatta.Seuraava etappi on ilmeisesti np-ultra.Kuka tietäisi, milloin se on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa paljon onnea ja tarrasukkia nyt jatkoon.. oon seurannu sun juttua ja kiva ku tuli positiivista tietoa.

is ja papunen 31+0

Vierailija
2/6 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :) on hymy tällä hetkellä aika herkässä.Ja näköjään sekoilen nyt ihan urakalla :D menköön jälkishokin piikkiin :D

Putosin melkein penkiltä, kun lääkäri totesi että täällähän on ihan normaalinkokoinen sikiö ja kaikki hyvin.Olin ehtinyt penkille asenteella"sano nyt vauvani kuolleen ja anna tämän olla pian ohi".Lääkäri oli vihainenkin, koska minut oli lähetetty polille keskenmenon saaneena/sikiö epätavallisen pienikokoinen.Näillä vkoilla ei kuulema tiedetä mistään mitään vielä.

Voi, jospa joku saisi tästä jotain lohtua.Aina asiat ei ole niin, mitä LÄÄKÄRI sanoo.Ihmeitä näköjään tapahtuu.Itse todistin yhtä tänä aamuna :)

Kiitos isosmurffi kannustuksesta ja tuesta!Nyt ollaan aika herkällä päällä ja kovasti sen tarpeessa.Hyvää vointia myös sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin miltä sinusta odottaminen tuntuu.Eikös niskapussi ultra 11-13vko välissä (taitaa olla myös kaupunki kohtaista).

Tuli niin oma kokemus mieleen kun luin juttuasi.

Juuri plussanneena viime marraskuussa menin yksityiselle lääkärille suurien kipujen vuoksi(tällöin vko piti olla melkein 8).Hän totesi kylmästi, että laittaa lähetteen sairaalaan, että hän ei kyllä raskautta erota ultrassa (ainoastaan rakkulan kohdussa joka ei voi olla ruskuaispussi tms.). Menin itkien sairaalaan seuraavana aamuna lähetteellä, jossa todettiin että joku rakkula siellä on ja verikokeessa hormoniarvokin hieman koholla, muttei tarpeeksi viikkoihin nähden.Sain sairaalasta taas ajan seuraavalle päivälle, rakkula oli hieman kasvanu, mutta hormoniarvo ei.Lääkäri sanoi, että hän veikkaa raskautta, mutta ei ole täysin varma ja onnitteli ja käski ottaa yhteyttä neuvolaan.

Minullakin olisi seuraava ollut tuo np-ultra, mutta en malttanut odottaa siinä epätietosuudessa ja kävin taas yksityisellä parin vko päästä, jossa todettiin normaali raskaus, tosin viikkoja oli vähemmän mitä menkat antoi ymmärtää.

Np-ultraan mentäessä viikkoja olisi pitänyt olla menkkojen mukaan 16+2, todellisuudessa niitä olin tasan 13.Tämän kolmen viikon heiton takia, minulla ei ekassa yksityislääkärikäynnissä ja sairaalassa näkynyt sykettä tai muutakaan, pelkkä rakkula, josta oli kehittymässä vauva :)

Kovasti onnea ja rauhallista odotusta!

Miinnu ja Himpula (30+6)

Vierailija
4/6 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon seuraillut sun kuulumisia.. Kiitos kun tulit kertomaan, varsinkin nyt hyvät uutiset.

Ihanaa, onnea ja niitä tarrasukkia mukaan!

maitoparta ja Soma 36+3

Vierailija
5/6 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, täällä tulee myös ihan vedet silmiin, kun luin juttusi! :) Onpa ihanaa!

Fanny81 +salamatkustaja (rv 36+2)

Vierailija
6/6 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Tulin tosi iloiseksi kun kuulin, että kaikki on hyvin. Ehdinkin jo pelätä, että oli käynyt huonommin kun ei muutamaan päivään täällä ollut mitään uutisia. Ihan sika hieno homma - oon tosi onnellinen teidän puolesta!

Tsemppiä odotukseen ja onnea tulevalle mammalle.

Nemilia ja Kupla 13+3