Törkeä rasistinpaskiainen käynyt käsiksi lapseen espoossa...
Kommentit (49)
luulisi tuollaisella tapauksella olevan silminnäkijöitä
av-mammat niitä, jotka ovat kuitenkin tukka pystyssä, jos joku menee heidän mattipetteriään komentamaan, kun käyttäytynyt huonosti. Olen kerran ollut metrovaunussa, jossa humalainen suomalaisnainen huusi ja uhosi pienelle somalitytölle ja uhkasi vielä tappaa. Siinä ei kyllä ollut epäselvyyttä mikä oli motiivi.
Jos olet, niin millä perusteella?
Tappouhkauksen voi saada niinkin vähästä, ettei ole sytkäriä jolla antaa tulta.
av-mammat niitä, jotka ovat kuitenkin tukka pystyssä, jos joku menee heidän mattipetteriään komentamaan, kun käyttäytynyt huonosti. Olen kerran ollut metrovaunussa, jossa humalainen suomalaisnainen huusi ja uhosi pienelle somalitytölle ja uhkasi vielä tappaa. Siinä ei kyllä ollut epäselvyyttä mikä oli motiivi.
jotka ovat surkeita ja säälittäviä ihmisiä. Minulta vaan sääli loppuu siinä vaiheessa kun käyvät toisten ihmisten kimppuun. Tuollaiset kakkapäät pitäisi lähettää muutaman kuukauden uudelleenkoulutusleirille Somaliaan. Ilman eväitä.
Muutama päivä sitten näin kun suomalainen nainen yhtäkkiä meni ja sylkäisi nuorten venäläistyttöjen päälle, tuosta vain! Itse olen monesti joutunut kuulemaan haukkumisia, myös lasteni takia ja pelkään sitä päivää kun joku käy lapseni kimppuun aivan turhaan. :(
jotka ovat surkeita ja säälittäviä ihmisiä. Minulta vaan sääli loppuu siinä vaiheessa kun käyvät toisten ihmisten kimppuun. Tuollaiset kakkapäät pitäisi lähettää muutaman kuukauden uudelleenkoulutusleirille Somaliaan. Ilman eväitä.
ja jopa hyväksyä! Aikuinen ihminen käy lapsen kimppuun ja se on joistain täällä ihan ok tai lapsen vanhemmat liiottelevat. Ohhoh.
Tuskin tuo pieni tyttö on mitenkään muuten kuin ulkonäöllään provosoinnut miestä. Mitä sitten sanoisivat av-mammat jos kyseessä olisi ollut esim. adoptiolapsi? Täysin suomalainen lapsi, täysin suomalaiset vanhemmat, ulkonäkö vain erilainen? Pahalta tuntuu lukea, että aikuisten mielestä tummaa lasta saa kohdella miten sattuu. olen myös aika varma, että jos mies olisi heittänyt vaalean suomalaislapsen pois junasta, olisi kohu vielä isompi.
Ja tämä ei nyt tarkoita, että tämä mies valehtelisi, mutta musta pitää aina suhtautua varauksella tapauksiin, joista on tiedossa vain yksi näkemys. Vai onko jollain tietoa, että tapaukselle löytyisi todistaja. Onko se, joka auttoi tyttöä, kuvioissa?
Jos tämä tapaus pitää paikkansa sellaisena, kun lehdissä kerrotaan, niin mielestäni erittäin tuomittava ja vastenmielinen erityisesti koska kohdistuu lapseen. Lapsiin kohdistuvat sivullisten hyökkäykset ovat luojan kiitos Suomessa todella harvinaisia, mutta nyt sellainen ilmeisesti on tapahtunut, joten hyvä, jos poliisi suhtautuu siihen vakavasti. Ihmettelen vähättelijöitä. Miten suhtautuisitte, jos joku olisi tönäissyt lapsenne junasta? Tekohan on aivan äärimmäisen törkeä kohdistuessaan lapseen.