Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeus saada jotain alennusta...

Vierailija
13.05.2009 |

Tilasimme 6 viikkoa sitten puiset sälekaihtimet meidän hauamallamme sävyllä. Sanottiin että menee n.2-3 viikkoa. No kun viime viikolla vielä ei kuuunut mitään soitin sinne ja kysyin missä mennään. Vastattiin että kyllä ne on tuolla valmiina, pitis vaan sopia se asennuspäivä. Eivät voineet sitten itse minulle soitella...

No sovittiin tämä aamu klo 8.30 kun minulla on iltavuoro, ketään ei näkynyt ei kuulunut. Soitin sinne klo 10 että mikä on, vastasi että jaa enpä tiedä, lupasi ottaa yhteyttä heti kun on selvittänyt asian. Täälä minä nyt odottelen soittoa, kello on nyt 11.40... Ihme touhua... Tekisi mieli soittaa ja sanoa että pitäkää kaihtimet, mutta kun täältä päin ei saa muualta juuri haluamani sävyisiä... Voisinkohan pyytää alennusta kaihtimista?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusteita on tietysti vähän vaikeaa keksiä - muuta kuin mielipaha ja ehkä käytännön elämään aiheutunut "harmi" - koska varsinaisesti taloudellista menetystä viivästyksestä ei ole aiheutunut... vai onko?

Aina jos keksii hyvän taloudellisen perusteen, niin se on valttikortti.

Tietysti firmat haluavat pitää kiinni hyvästä maineesta ja voi vähän uhitella sinne, jos vaikuttaa etteivät tule hinnassa yhtään vastaan. Suurista summista ei kannata alkaa elättelemään toiveita, mutta 5-10% hinnanalennus voisi olla ihan kohtuullinen hyvitys.

Ja kannattaa tietysti aina aloittaa siitä, että teitä huvittaisi perua koko kauppa, koska viivästystä on ollut noin paljon. Se säikäyttää yleensä kuhnijat ;)

Vierailija
2/2 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä edes pahoitelleet. Oli kuulemma joku tärkeä asennus ja unohtivat ilmoittaa minulle. No perjantaina otetaan uus yritys... Enkä nyt sit kehtaa alennuksia ruinata.. Onko tämä vaan tälläistä ku rakentaa, että tavaran toimitukset myöhästyy..?

Meillä oli keittiön tason kanssa ongelmia, jouduttiin käyttämään vessan hanaa 3 viikkoa, suihkuseinä myöhässä monta viikkoa. Huh huh. Kärsivällisyyttä tarvitaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä