Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kyllästyvät nopeasti

Vierailija
05.08.2024 |

Mistähän aloittaisin vaikkapa siitä, että jälleen heräsin ensimmäiseen arkiaamuun loman jälkeen yhä sinkkuna. Olen kovasti käynyt treffeillä vuosien varrella ja yrittänyt löytää kumppanin, joka ottaisi siipiensä suojaan myös nyt 9-vuotiaan lapseni (sain hänet itsellisesti, eikä minulla ole tässä ollut pitempää parisuhdetta kuin kaksi kertaa yhden vuoden sekä muutama alle puolen vuoden tapailu. Sekä yksittäisiä treffejä. Missään näissä suhteissani tyttäreni ei ole saanut bonusisää / välittävää toista aikuista elämäänsä. 

Itsellisenä äitinä on ollut työn takana saada tyttöni hoitoon ja lapsenvahdit maksavat paljon, suhteessa jo kalliiseen yksin maksamaan arkeemme.

Ennen tyttäreni saamista olin kymmenenkin vuoden parisuhteessa sekä viiden vuoden suhteessa. Tytön syntymän jälkeen, siis noin 9 vuoden ajan, olen hämmästellyt vain lyhyiksi jääviä tapailuja. Yhdet-kahdet treffit tai muutaman viikon tapailu, ehkä muutama kuukausi.

Olen yliopistokoulutettu, vakituisessa työssä, ymmärtääkseni olen ystävällinen, nauravainen ja ekstrovertti luonne. Olen mallintöistä nuorempana tehnyt, eli taidan sopia klassiseen ulkonäkökategoriaan normaalipainollani, pitkillä hiuksillani, päivittäisellä meikkaamisella ja naisellisella pukeutumisella.

Nautin seksistä ja sitä on suhteissani ollut joka kerta nähtyämme, siis parhaimmillaan päivittäin. Harrastan liikuntaa ja kulttuuritapahtumia sekä seuraan ajankohtaisilmiöitä. Keskusteltavaa siis aina on riittänyt miesten kanssa.

Miksi tulen hylätyksi kerta toisen jälkeen, kun uutuudenviehätys päättyy? Harrastanko seksiä liian pian eli tulisiko odottaa useammat treffit (nyt harrastan 1.-3. treffien aikana yleensä jo)? Miksi miehet haluavat äkillisesti selata jälleen deittisovelluksia ja janoavat uutta? Ei tällaista ollut aiemmin. Vanhempiemme sukupolvesta puhumattakaan.

Kiitos ja tsemppiä juuri Sinulle, jos painit samantyyppisessä tilanteessa tai millaisessa tilanteessa oletkaan :)

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vain ole kohdannut oikeaa ihmistä. Ja itsekö oikeasti olisit ollut kiinnostunut kaikista noista kohtaamistasi miehistä? Vähän jäin miettimään että tiedätkö oikein itsekään että minkälaiseen mieheen sinä voisit rakastua. 

Vierailija
2/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko seksi ollut riittävän kokeilunhaluista ja estotonta vai lahnamaista jyystämistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kiertää lapsettomat miehet kaukaa ja panostaa sellaisiin, joilla on lapsia itselläänkin. Samanlainen elämäntilanne yhdistää.

Vierailija
4/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellaista se nykyään on. Itse olen kauniiksi sanottu ja hoikka ja sporttinen, isot ja kiinteät rinnat, pitkät hiukset, isot silmät ja muhkeat huulet (luonnostaan). Olen kyltymätön ja kokeilunhaluinen seksissä, ja kiltti ja nauravainen luonne. Olen älykäs myös ja töissä asiantuntijana rahoitusalalla. Hyvä työ ja palkka. Miehiä olisi enemmän kuin jaksaisi treffata mutta ei miehiä kiinnosta seurustelu, haluavat vain seksiä. Harva mies on tosissaan liikkeellä, tällaista se vain on nykyään. Siksi valitsen sinkkuuden kun en suostu irtojuttuihin

Vierailija
5/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida ketään kiinnostaa elättää värikästä kersaa

Vierailija
6/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän modernia wokeltaja-naista kerran pari voi polkasta mutta voi luoja kun alkaa unettaa kun sellanen avaa suunsa.

Vierailija
7/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät jaksa edes omia lapsiaan. Etäiseistä kolmannes ei tapaa niitä omiaan. Vieraita lapsia jaksavat vielä vähemmän. Muutaman tynkäsuhdekokeilun jälkeen päätin unohtaa miehet kokonaan. Minullakin on lapsi. Hän on jo aikuinen. Enää ei kantsi miesten tulla itseään tyrkyttämään. Oli näet kurjaa elää puutteessa vuosikausia enkä harrasta yhden illan juttuja, koska seksin on oltava minulle tyydyttävää.

Vierailija
8/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Men love bitches, just saying..

Vierailija
9/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-äiti ei kelpaa miehille. Päättelen, että olet myös jo melko vanha. Nuorempana olisi pitänyt päätyä pysyvään suhteeseen.

Vierailija
10/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan samalla tavalla kuin vastaisin miehelle joka ihmettelee samaa. Mieti mikä noille miehille on yhteistä. Yksi asia on varmaa, SINÄ olet heille yhteistä. Yleensä vastaus löytyy peilistä, tavalla tai toisella. Tarkastele omia toimintatapojasi ja sitä millä perusteilla sinä valitset tapailemasi miehet. 

Vierailija
11/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sellaista se nykyään on. Itse olen kauniiksi sanottu ja hoikka ja sporttinen, isot ja kiinteät rinnat, pitkät hiukset, isot silmät ja muhkeat huulet (luonnostaan). Olen kyltymätön ja kokeilunhaluinen seksissä, ja kiltti ja nauravainen luonne. Olen älykäs myös ja töissä asiantuntijana rahoitusalalla. Hyvä työ ja palkka. Miehiä olisi enemmän kuin jaksaisi treffata mutta ei miehiä kiinnosta seurustelu, haluavat vain seksiä. Harva mies on tosissaan liikkeellä, tällaista se vain on nykyään. Siksi valitsen sinkkuuden kun en suostu irtojuttuihin

Se on tämä nykyaika sellainen,itelle aikoinaan ei tämä tyyli olisi sopinut,olen pitkässä parisuhteessa,ja kaikkien vuosien jälkeenkin olen tyytyväinen valintaani,tsemppiä jatkoon,kyllä tälläisiäkin miehiä vielä on.

Vierailija
12/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun harrastaa top-10 miehiä käy juuri noin. Vastaavasti ne jotka olisivat valmiit pidempään suhteeseen yh-äidin kanssa eivät taas kiinnosta sinua.

Vierailija
13/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse menin rakastumaan mieheen joka ei halua seksiä juuri lainkaan. Sain rakkauden, sain miehen ja parisuhteen, seksistä jouduin tinkimään. Niinkin voi käydä. 

Vierailija
14/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olet nirso. Tinderissä naiset saavat kymmenittäin tykkäyksiä. 

Näin miehenä en yhtään. 

Vierailija
15/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu mistään tasoista, mutta silti tuntuu siltä, että tapailemasi miehet ovat syystä tai toisesta yksinkertaisesti sellaisia, että he ovat suosittua seuraa useille eri naisille. Yleensä tuollainen lyhyt tapailu, joka vaan katkeaa miesten puolelta, on merkki lähinnä siitä, että mies on kokeilunhaluinen (useat miehet ovat) ja myös saavat naisseuraa helpolla (ei todellisuutta useille miehille). 

Toki tietysti näissä miehissä saattaa olla joku / joitakin sellaisiakin, jotka eivät yksinkertaisesti vaan pysty sitoutumaan naiseen, jolla on lapsi.

Kolmas vaihtoehto on myös varteen otettava: miehet, jotka tavoittelevat ulkoisesti kauniita ja luonteeltaankin valloittavia naisia, tekevät sitä saadakseen egobuustausta, eivät siksi, että esimerkiksi ihastuisivat näihin naisiin. Egobuustauksen jälkeen on sitten mukavampi ehkä etsiä vähän arkisemman näköisestä ja -oloisesta naisesta parisuhdekumppania.

Vierailija
16/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän modernia wokeltaja-naista kerran pari voi polkasta mutta voi luoja kun alkaa unettaa kun sellanen avaa suunsa.

Missä sä oikein törmäät tuollaisiin naisiin, koska itselle ei ole tullut ainuttakaan treffeillä vastaan?

Vierailija
17/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia pyörittävä mies ei ole ulkoisesti mikään alfa. Ranteiden paksuus voi olla 15cm ja olemus hintelä. Puhumaan ja valehtelemaan hän voi sen sijaan olla hyvä. Valehtelee pitkistä suhteista. Todellisuudessa niitä ei ole yhtäkään. Unohtakaa netin miehet. Hyvät miehet eivät nettiä pariutumiseen tarvitse.

Vierailija
18/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä siis löydät näitä miehiä?

Veikkaan, että valitset miehiä, joilla on paljon tarjontaa muistakin naisista. Siksi he eivät tyydy yhteen. Lisäksi, jos annat noin nopeasti, niin moni mies pitää sua liian helppona ja ei vaimomatskuna. Ajattelevat, että annat kaikille muillekkin noin helposti ja se tappaa kiinnostuksen pysyvämpään suhteeseen. Et kelpaa edes panokaveriksi.

Ohje: tutustu mieheen kunnolla ja petipuuhiin vasta 2 kk tuntemisen jälkeen. Siinä karsiutuu pois ne, jotka haluavat vain kertapanon ja siirtyvät seuraavaan. Mieti myös kahteen kertaan, että valitsetko miehen, jonka perässä on miljoona muutakin naista. Ne yleensä ei pysty vastustamaan kiusausta ja haluavat monia  muitakin naisia.

Vierailija
19/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa ei ole mitään mitä tavallinen mies haluaa. Selvästi kelpuutat vain pitkiä ja komeitä miehiä. Haasteena on myös lapsesi, hyvin harvaa lapsetonta miestä kiinnostaa ruveta isäksi vieraan miehen lapselle.

Vierailija
20/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä annettavaa sinulla on verrattuna muihin naisiin? Itse treffailen paljon ja saan seksiä helposti, mutta parisuhteeseen en kelpuuta ketä tahansa. Luulen että tavoittelet miehiä joilla on valinnanvaraa enemmän kuin riittävästi, etkä sitten erotu riittävästi siitä massasta joita he tapailevat. Syy löytyy tässäkin tapauksessa sieltä peilistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän