Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Oulun yht.päivystyksessä eilen tapahtunut ?

Vierailija
13.05.2009 |

kun poliisit paikalla +

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se vaitiolovelvollisuus.

Vierailija
2/7 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuori tyttö kuollut jonkun sairaalan virheen takia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se saa hoitoa, jolla on kovaäänisimmät sukulaiset vaatimassa. Muuten et saa hoitoa.

Ja sama meno joka paikassa: sinun pitää itse hoitaa omat asiasi ja uhkailla syytteellä/potilasasiamiehellä jne jotta saat kunnon hoitoa

Vierailija
4/7 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen omainen ja kyseessä on pikku siskoni kuolema joten koittaaka ihmiset ymmärtää jos kyseessä on hoito virhe ja sisko kuolee niin saahan siitä sanoa ja vaikka korottaa ääntä!!! ja kaikki asiat menee oikeuteen ja potilas asiamiehen ja meidän sukulaisten hodettavaksi.(piste)

Vierailija
5/7 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko totta

Vierailija
6/7 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mitä oikeasti tapahtui, mutta sitä en voi ymmärrettävistä syistä kertoa. Kukaan ei ole kuitenkaan tehnyt mitään virhettä.

Vierailija
7/7 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

faktahan on että nykyään OYS:in yhteispäivystyksessä se saa hoitoa, jolla on kovaäänisimmät sukulaiset vaatimassa. Muuten et saa hoitoa.

Ja sama meno joka paikassa: sinun pitää itse hoitaa omat asiasi ja uhkailla syytteellä/potilasasiamiehellä jne jotta saat kunnon hoitoa

Mutta ku sinne tunkee korvakipuiset ja flunssaset inisiemään, ettei voi käydä päiväsaikaan omassa tk:ssa, ku pitää olla töissäkin, niin ruuhkautuuhan se yhteispäivystyskin. Olin joku aika sitten siellä potilaana, ku tuli tikkausta vaativa haava (sellaistahan ei voi säästellä seuraavaan päivään arkiajalle), ja paljon oli niitä, jotka puhelimessa selittivät olevansa korvakipuisen lapsen kanssa tai itse flunssassa hakemassa saikkua...

Kyllä ne sairaanhoitajat ja lääkärit siellä on ihan asianmukaista porukkaa. Hommansa osaavia, ja hoitavat tärkeysjärjestyksessä.

Ja ei, en ole sairaanhoitaja, vaan it-alalla. Ja ei, en ole sairaanhoitajan mies/vaimo. Olen tavallinen kaduntallaaja, jonka lapsia ei tasan kertaakaan ole flunssan/korvakivun/influenssan takia viety päivystykseen. Vaan olemmme odotelleet muutaman päivän potilaan kanssa (seuranneet tilannetta) ja vasta sitten vieneet tarvittaessa arkiaikaan lääkäriin tk:hon. Tietty meillä se hyvä, että työnantaja hyväksyy sairaan lapsen hoitoon terveyhdenhoitajan todistuksen, jonka puolestaan saamme neuvolasta tarvittaessa.