Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kätilöä paikalla?
12.05.2009 |
Synnytyksestä 2kk. Sain jälkitarkastuksen yhteydessä lääkekuurin emätintulehdukseen. Haisevaa vuotoa oli oireina. Kuurilla vaiva parani mutta nyt on vuotanut uudelleen, limaista ruskeanpunaista vuotoa mutta aika vähän. Alavatsassa on hassu tunne, ei kipeä mutta jotenkin outo. Voisiko olla kohtutulehdus? Ei kuumetta.
Voinko mennä synnytyssairaalan päivystykseen vai joudunko terv.keskuslääkärin kautta kiertämään? Neuvolaan en päässyt puhelintunnilla.
Osaisiko joku auttaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jos nousee kuumetta, niin lähde päivystykseen tai jos alavatsa tulee kipeäksi ja vuoto pahanhajuiseksi. Muuten voit varmaan odotella huomiseen ja yrittää soittaa neuvolaan uudelleen.