Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun töissä kaikki menee pieleen?

Vierailija
12.05.2009 |

Sählään koko ajan töissä, en kerta kaikkiaan saa pidettyä kaikkia naruja samaan aikaan käsissäni. Olen huolimaton, hajamielinen, muistamaton, hermostunut, sekava, epälooginen jne...

Olen määräaikaisessa työsuhteessa ja koeaikani on mennyt umpeen, sen puitteissa siis en voi saada kenkää, joskin esimieheni on ihan ok ainakin toistaiseksi tekemisieni suhteen, mutta omanarvontunto, luottamus itseen ja yleinen mieliala ovat kyllä nyt koetuksella!!

Mitä teen?!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksia. Kun pitää opetella sata uutta juttua kerralla, niin tuntee itsensä todella tyhmäksi välillä. Sitten joskus kun tulee jokin hieno onnistuminen, niin huomaakin osaavansa mitä vaan! Tsemppiä!

Vierailija
2/3 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittele työsi paremmin. Älä puutu epäolennaiseen vaan keskity ydintehtävääsi. Mieti ensin mikä on ydintehtäväsi, mitkä ovat siihen liittyviä ja sinulle kuuluvia tehtäviä. Mieti miten hoidat minkäkinlaisen tilanteen, mikä ratkaisu olisi viisain. Työ tekijäänsä opettaa, olet juuri sitä nyt oppimassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että työnlaatu kärsii ja kierre on valmis. Kämmejä kämmien perään!!

Mikä eteen...?

Meillä on alkanut vauvaprojekti, ja todellakin toivon, että tulisin pian raskaaksi! Raskaushan ei siis ole pelastus työkuvioihini, mutta miksi kituuttaa yhtään liian kauaa siellä jos molempi osapuoli selkeäsi huomaa ettei tää oo mun juttu.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän