Muita joiden mielestä Facebookiin kuuluminen on noloa?
Jostakin syystä se on musta niiiiiin noloa. Kerjätä ihmisiä kamuiksi ja toitottaa omista asioistaan kaikkien nähtäviksi. Narsistista, kun halutaan näyttää oma elämä tarkoin muille. Ja noloa että muut uteliaina tirkistelevät puolituttujen tai entisten koulukavereitten elämää. Oikeisiin ystäviin voi pitää yhteyttä puhelimella ja sähköpostilla, en ymmärrä tällaista massatiedottamista. Noloa järkyn pitkät kaverilistat kun jokainen näkee, että listaan kuuluu varmasti upioutojakin joille omat asiat räävitään tiettäviksi. Noloa jos ei ole paljon kavereita, muut näkee että tuopa vasta epäsuosittu. Olenko yksin mielipiteineni?
Kommentit (46)
noloudesta.. ku en oo kertaakaan edes käyny ko sivuilla.. ei oo niin paljon kiinnostanu.. toinen vastaava on irc-galleria.. ei oo vaan kertakaikkiaan mielenkiintoa, siskoni kuulemma on.. ja muutama kaveri, mut mulle suositeltiin mielummin netlogia.. en tosin siihenkään jaksanu perehtyä.. on niin usein kummaltakin puolelta ylimääräisiä pieniä sormia näppiksellä.. ja toisaalta, mun mielestä on paljon mukavampi laittaa sitä henkilökohtaista postia. Ainakin mun mieltä lämmittää, jos joku vaivautuu muistamaan mua henkilökohtaisesti, eikä vaan jossain yhteisössa massan mukana..
käy kyyläämässä toisia ircissä tai fb:ssä. Varmaan nää samat sitten postailee tänne näitä "kattokaa mikä teiniäiti"-linkkejä jostain galtsusta.
Fb:ssä voi säätää yksityisyyttään esim. niin ettei oma profiili ja kuva näy kun kavereille, eikä tietoja löydy hakemalla ollenkaan. Joten se siitä.
Jos tapaan uuden mukavan tyypin niin kyllä pisteet laskee heti jos hän on jossain facebookissa tai irc-galleriassa.
Teinimeininkiä.
Mä en koskaan muutenkaan laita itsestäni, lapsistani tai kodistani kuvia nettiin.
Harrastuksen tiimoilta siihen olisi saumaa vaikka kuinka.
Ystävät on ystäviä, ei heitä tarvitse kerjätä ja heidän kanssa haluaakin jakaa elämänsä ja kuvansa.
mutta itse en jaksanut ikinä sinne kirjautua. Ei ole todellakaan tarvetta elää virtuaalimaailmassa, saati jakaa asioitani ns. puolituttujen kanssa. Omat ystävät ja ihan live suhteet riittävät.
Ei vaan jaksanut kiinnostaa niin paljon kenenkään elämä. Mulla on tämä oma ja mieluummin käytän aikani elämässäni ihan muuhun kuin facebookiin.
mutta ainakaan täällä ei esiinnytä omalla nimellä, joten koko maailma ei tiedä miten noloja me ollaan. Ajatelkaa nyt jos tänne olisi kuvan ja nimen kanssa rekisteröinti! Ou nou.