Ero paras ratkaisu?
Meillä siis 2 lasta, nuorempi vasta vauva. Mies ei tee kotona mitään, siis ei todellakaan mitään. satunnaisesti voi viedä roskat. Tänäänkin mies tuli töistä, valitti ruoasta, meni nukkumaan, nousi äsken ylös ja lähti salille. Miehen mielestä tämä on normaalia elämää, hänelle riittää että lapset pitävät hänestä ja että hän leikkii lasten kanssa silloin kun jaksaa, eli n. 5-10min päivässä. Kaikki vastuu on minulla, mies ei ota edes kantaa lasten asioihin. Olen yrittänyt puhua ja puhua, innostaa miestä tekemään lastensa kanssa jotain, antaa vastuuta, mutta ei. Ei kai tässä nyt enää ole muuta kuin ero vaihtoehtona... alan olla niin väsynyt, pettynyt ja katkera.
Kommentit (2)
Omasta kokemuksesta tiedän että vois tehota.
Asumme ulkomailla ja sain viikko sit tarpeekseni miehen käytöksestä, nappasin pojan kainaloon ja tulin Suomeen. Olen nyt vanhempieni nurkissa.
Ollaan päivittäin miehen kaa netin kautta yhteydessä ja hän selvästi katuu käytöstään ja on nyt pyytänyt anteeksi enemmän mitä koko meidän 5 vuoden yhdessä olon aikana on yhteensä pyytänyt.
Hän on tajunut että on tehnyt väärin ja haluaa että tulen takaisin ja sanoo rakastavansa ja ikävöivänsä mua. Kun olen ladellut ehtoja niin hän on luvannut noudattaa ja osan niistä onki toteuttanut.
Jos käytös jatkuu rumana niin voin aina palata Suomeen ja aion tehdä sen miehelle selväksi.
Mahtaisko ukkos tajuta tekonsa jos ottaisin vähän etäisyyttä ja sanot että eroat vaikka et oikeesti olisi eroamassa?
Vain työt ja oma napa kiinnosti. Yritin puhua mutta kuin kuuroille korville. Jaksoin kattella sitä viisi vuotta, viime syksynä tuli mitta täyteen ja hain eroa.
Vaikka nyt on elämä mallillaan ja seurustelen uskomattoman ihanan miehen kanssa niin olen kyllä vähän katkera. Hukkasin viisi vuotta elämästäni, tuskastellen suhteessa jossa toinen ei antanut mitään.
En minä olisi paljon vaatinut, sen että rakkaus näkyy teoissa ja että yhdessä saadut lapset kiinnostavat kumpaakin.