Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stringit miehellä, mitä mieltä naiset?

Vierailija
16.05.2015 |

Pidättekö stringeistä miehellä, hiveleekö silmää ja kiihottaako näky? Itse olen 35v mies ja käytän lähes aina perus alkkareiden sijasta erilaisia stringejä. Myös uimarannalla tykkään pitää string- mallisia uimahousuja. Eivät ole kovin yleinen näky rannoilla... Joten mitä mieltä olette naiset?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök

Vierailija
2/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
4/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei jos on treenatut pakarat;)

Vierailija
5/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalinen turn-off.

Vierailija
6/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan silti että monikin näistä naisista jotka täällä sanovat 'yök' saisivat aikamoisen itkuraivarin jos joku mies sanoisi naisten stringeistä 'yök'.

Vierailija
7/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväpeppuisella NUORELLA miehellä ok. Mutta vanhemmalla miehellä lähinnä huvittava. Uimarannalla epäilen kyllä ko. mallisten uikkareiden käyttäjää homoksi

Vierailija
8/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yrjö. Näetkö naisten ison hymyn ja luuletko naurun pyrskähdykset takanasi? Miehet ehkä tykkäävät, ainakin ne joilla on samanlaiset.

Vierailija
9/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit sopivat ehkä paremmin naisille, koska naisten sukuelimet ovat mahassa. Bokserimallisista alushousuista taas tulee jotenkin miehekkäämpi vaikutelma ja ne taas eivät sovi naisille, koska naisilla ei ole muutenkaan piilotettavaa ja tarvetta tilalle.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
10/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa stringejä miehelle. Yäk. Miehellä parhaan näköiset on sellaiset melko ihonmyötäiset bokserit (mutta ei mitkään kamalan kireät), tykkään tosi paljon :P Stringejä en käytä itsekään, joskus saatan illalla miehen mieliksi laittaa mutta silloin tarkoituksena on riisua ne hetikohta pois.

Vierailija
11/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:12"]Veikkaan silti että monikin näistä naisista jotka täällä sanovat 'yök' saisivat aikamoisen itkuraivarin jos joku mies sanoisi naisten stringeistä 'yök'.
[/quote]
No yleensä miehet käyttävät stringejä lähinnä vittuillakseen naisille ja saadakseen heidät tajuamaan että ne ovat ihan juntit sekä naisilla että miehillä.

Vierailija
12/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:14"]Stringit sopivat ehkä paremmin naisille, koska naisten sukuelimet ovat mahassa. Bokserimallisista alushousuista taas tulee jotenkin miehekkäämpi vaikutelma ja ne taas eivät sovi naisille, koska naisilla ei ole muutenkaan piilotettavaa ja tarvetta tilalle.

-Mies 29v + 1v-
[/quote]

Sukuelimet mahassa...?

Vierailija
13/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä stringejä,mutta mustat ´hipster´- malliset (naisten) Sloggit tms. merkkiset on minun valintani aina marketissa ,vaikka mies olenkin.Mukavemmat,tavallisesti halvemmat ja yksinkertaisemmat pestä.Muut ajatelkoot niistä mitä lystäävät.(E.v.v.k)

Vierailija
14/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan miehellä sellaisia nähnyt, mutta jotkut ovat uhonneet sellaiset hankkivansa. En silti ole saanut itkuraivaria vaikka se kai miehillä on ollut tarkoituksena.

Vierailija
15/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:22"]

En käytä stringejä,mutta mustat ´hipster´- malliset (naisten) Sloggit tms. merkkiset on minun valintani aina marketissa ,vaikka mies olenkin.Mukavemmat,tavallisesti halvemmat ja yksinkertaisemmat pestä.Muut ajatelkoot niistä mitä lystäävät.(E.v.v.k)

[/quote]

Eiksun pippeli tartte tilaa?

Vierailija
16/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyväkroppaisella miehellä jotenkin menettelee, muuten naiset kyllä vain nauravat.

Vierailija
17/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:12"]Veikkaan silti että monikin näistä naisista jotka täällä sanovat 'yök' saisivat aikamoisen itkuraivarin jos joku mies sanoisi naisten stringeistä 'yök'.
[/quote]
no yhtälailla joku isomunainen mies saa itkuraivarin jos nainen sanoo ettei tykkää isosta tai ilmoittaa ettei koolla ole väliä

Vierailija
18/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä stringit ovat naisten alusvaate.
Esitän vastakysymyksen: Bokserit naisella. Hiveleekö silmää, kiihottaako?

Vierailija
19/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeei! :D Ei edes hyvä kroppaisella, ei kenelläkään miehelle!! Ei! Tai ei mua haittaa jos joku random kun sitä mä en tiedä tai näe, mutta mun mies se ei olisi, en van kestäis jos mun mies käyttäis stringei kun se vaan ei käy!

Vierailija
20/38 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa ap kuvaa tänne niin kerromme ovatko maisemat hyvät vai huonot. Täällä on nyt lauma eri ikäisiä naisia kertomassa mielipiteensä ja emme varmasti ole hienovaraisia. Jos tulee hyvää palautetta, niin matkaan vain, mutta jos ei, niin silloin et nolaa itseäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi