Stringit miehellä, mitä mieltä naiset?
Pidättekö stringeistä miehellä, hiveleekö silmää ja kiihottaako näky? Itse olen 35v mies ja käytän lähes aina perus alkkareiden sijasta erilaisia stringejä. Myös uimarannalla tykkään pitää string- mallisia uimahousuja. Eivät ole kovin yleinen näky rannoilla... Joten mitä mieltä olette naiset?
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:14"]Stringit sopivat ehkä paremmin naisille, koska naisten sukuelimet ovat mahassa. Bokserimallisista alushousuista taas tulee jotenkin miehekkäämpi vaikutelma ja ne taas eivät sovi naisille, koska naisilla ei ole muutenkaan piilotettavaa ja tarvetta tilalle. -Mies 29v + 1v- [/quote] Sukuelimet mahassa...?
[/quote]Niin. Naisella ei ole kummoisia ulkoisia sukuelimiä.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:33"]Kyllä stringit ovat naisten alusvaate.
Esitän vastakysymyksen: Bokserit naisella. Hiveleekö silmää, kiihottaako?
[/quote]
Bokserit ovat paremman näköiset sekä naisella että miehellä kuin stringit.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:28"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:22"]
En käytä stringejä,mutta mustat ´hipster´- malliset (naisten) Sloggit tms. merkkiset on minun valintani aina marketissa ,vaikka mies olenkin.Mukavemmat,tavallisesti halvemmat ja yksinkertaisemmat pestä.Muut ajatelkoot niistä mitä lystäävät.(E.v.v.k)
[/quote]
Eiksun pippeli tartte tilaa?
[/quote] Kenellä vaatii minkäkin verran..
Ei oma kuva.
http://image.rakuten.co.jp/monkey/cabinet/ac_swim/7188_2.jpg
http://image.rakuten.co.jp/monkey/cabinet/ac_jock/9189_3.jpg
Ja lenkillä trikoiden alle pienempiä ns Gstringejä.
En ole ahdasmielinen, jokainen saa käyttää minkälaisia alkkareita tykkää tai vaikka tulla borat-uikkareissa rannalle. Ei kuitenkaan hivele mun silmää jos miehellä olisi stringit eikä todellakaan kiihottaisi. Hassulta näyttäisi mun silmään. Mutta mitäpä mun mielipiteellä on väliäkään, varattu vanha av-mamma? :)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:09"]En ole ahdasmielinen, jokainen saa käyttää minkälaisia alkkareita tykkää tai vaikka tulla borat-uikkareissa rannalle. Ei kuitenkaan hivele mun silmää jos miehellä olisi stringit eikä todellakaan kiihottaisi. Hassulta näyttäisi mun silmään. Mutta mitäpä mun mielipiteellä on väliäkään, varattu vanha av-mamma? :)
[/quote]
Jos tää tosiaan on tuon Antin keskustelu ja yhdistin oikeaan henkilöön niin kyllä mä vanhana av mammana kyllä kuolaan :D
Käytän miesten stringejä lähes joka päivä. Olen pitkässä suhreessa naisen kanssa ja häntä eivät häiritse, eivät häirinneet aikaisemmassakaan suhteessa.
Urheilen paljon ja stringit ovat ainoa valinta esim juoksu tai treenitrikoiden alle.
Kehtaan myös vaihtaa vaatteita yleisissä pukuhuoneissa vaikka olisikin stringit alla.
Naiset ovat kauhean ahdasmielisiä täällä.
Ap: haluan nähdä kuvan edestä ja takaa, joten nyt kipin kapin stringikuvia ottamaan.
Jokohan olisi maailma muuttunut ja edistystä tapahtunut suomessakin?
olen 35 vuotias nainen ja naimisissa samanikäisen miehen kanssa. Käytämme molemmat pelkkiä stringejä. Minä naistenmalleja ja mieheni miestenmalleja. Eipä siinä ole mitään sen kummempaa.
tosi ihanat varsinkin jos vielä pitsireunat!
Olen aikuinen mies ja käytän aina vapaa-ajalla pelkästään stringejä ,, ihanan sexsyt jalassa
Minäkin käytän niitä kesällä aivan samoista syitä kun naiset.
No siis riippuu täysin naisen seksuaalisesta suuntautumisesta. Jos on lesbo tai aseksuaali niin vastaa yök, jos pitää miehistä sillä tavalla niin tottakai kiva katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei jos on treenatut pakarat;)
Ja muutenkin treenattu sekä etupuolelta sopivan kokoinen. Jos ap on joku lättäpyllyinen, karvainen pappa, jolla kahden litran pallit vitjojen varassa niin eihän se hyvältä näytä edestä eikä takaa.
Mutta tosiaan string-mies varmaan herättää naurunpyrskähdyksiä :D
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:14"]
Stringit sopivat ehkä paremmin naisille, koska naisten sukuelimet ovat mahassa. Bokserimallisista alushousuista taas tulee jotenkin miehekkäämpi vaikutelma ja ne taas eivät sovi naisille, koska naisilla ei ole muutenkaan piilotettavaa ja tarvetta tilalle.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Tarkoitetaanko tässä nyt sellaisia stringejä joita stripparit pitävät ja joissa menee naru pakaroiden välissä sekä edestä ne peittävät nipin napin kalun? Vai tarkoitetaanko lahkeettomia alushousuja. Itse en pidä koskaan boxereita koska ne ovat inhottavat jalassa. Suomessa sekä muualla Euroopassa miehet ovat aina käyttäneet lahkeettomia uimahousuja niin nuoret kuin vanhat. Itse olen kyllä kerran saanut teininä tyttöytävältä stringit lahjaksi ja pitihän mun ne sitten laittaa illaksi jalkaan:D