Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hätäsektiossa olleet? Kuin kauan mennee että voi kävellä normaalisti. (OV)
12.05.2009 |
Raivostuttaa tää hissuttelu. Sänkyyn ei pääse kunnolla eikä sängystä ylös. Viime torstaina leikattiin.. Meneekö vielä monta viikkoa? :(
Kommentit (3)
Sain tosin kaksoset ja toisen alakautta, toisen hätäsektiolla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta kiirellisessä kävelin jo saman iltana.
Alue: Aihe vapaa
Itselläni pahin oli ohi viikossa, sitten meinasin innostua liikaa, joka sitten kostautui...
T: hätä-, kiireellisen ja suunnitellun sektion läpikäynyt