Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oletko ollut palkattomassa, tyhjänpäiväisessä TYÖHARJOITTELUSSA?
28.04.2009 |
Jota et oikeasti olisi tarvinnut ja jossa sinua on vain käytetty hyväksi ilmaisena työvoimana?
Kommentit (4)
ja juu turhanpanpanttina.... Joutui kunna varikolla pesemään autoja.......
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen ollut. En saanut palkkaa, mutta töitä kyllä riitti aivan hillittömästi eikä millään uskottu, etten voi tehdä 8 tuntia päivässä vaan ainoastaan 6 tuntia päivässä.
Todellista hyväksikäyttöä!
Olen ollut kummassakin monen kertaan ja kivaa on ollut :)
Alue: Aihe vapaa
jokaisesta työpaikasta oppii jotain!