Työkaverin (mies) käytös ihmetyttää. Selittäkää mikä häntä vaivaa!
Meillä oli taannoin pieni suhde, joka päättyi ihan sopuisasti. Nyt olen joutunut olemaan häneen yhteydessä ainoastaan puhelimitse. Kun ollaan saatu puhuttua työasiat ja olen lopettamassa puhelua, hän jää mykkänä linjalle, vaikka olisi hänen "vuoronsa" sanoa jotain. Pitkän hiljaisuuden jälkeen hän saattaa kysyä, onko minulla vielä jotain puhuttavaa tms. Viimeksi kysyin, onko kaikki hyvin kun hän oli niin pitkään hiljaa. Tähän hän vähän kärsimättömästi, että on. En ymmärrä häntä. Hänellä olisi mahdollisuus päättää puhelut ihan normaalisti, koska minä johdatan keskustelua siihen suuntaan, mutta hän vain jää hiljaisena linjalle. Kysyttäessä ei kuitenkaan puhu sen kummempia.
Onko hän suuttunut vai mistä on kyse? Hän on kuitenkin muissa puheissaan ystävällinen. En viitsi enää kysyä, kun en kerran selvästikään vastausta saa. Sen tiedään, että erotessamme meillä kummallakin oli vielä tunteita.
joka joskus jopa kasvokkainkin ollessa "jää mykäksi" eli ei myöskään osaa lopettaa keskustelua tätä saattaa tapahtua myös ikäänkuin kesken keskustelun. Aluksi tämä oli tosi hämmentävää, mutta nyt olen jo tottunut asiaan, eikä se enää minua häiritse. Puhelimessa asia on hiukan hankalampaa, kun ei näe toisen kasvoja, jolloin voisi todellakin päätellä, että nyt keskustelu loppui ja voin sanoa "heipat". Muutkin ovat asian huomanneet, joten ei liity mitenkään meidän kahden kanssakäymiseen pelkästään. Olen itse "analysoinut" että tällä henkilöllä, on jonkinlainen "fiba" sosiaalisessa kanssakäymisessä, jolle hän ei voi mitään.