Työkaverin (mies) käytös ihmetyttää. Selittäkää mikä häntä vaivaa!
Meillä oli taannoin pieni suhde, joka päättyi ihan sopuisasti. Nyt olen joutunut olemaan häneen yhteydessä ainoastaan puhelimitse. Kun ollaan saatu puhuttua työasiat ja olen lopettamassa puhelua, hän jää mykkänä linjalle, vaikka olisi hänen "vuoronsa" sanoa jotain. Pitkän hiljaisuuden jälkeen hän saattaa kysyä, onko minulla vielä jotain puhuttavaa tms. Viimeksi kysyin, onko kaikki hyvin kun hän oli niin pitkään hiljaa. Tähän hän vähän kärsimättömästi, että on. En ymmärrä häntä. Hänellä olisi mahdollisuus päättää puhelut ihan normaalisti, koska minä johdatan keskustelua siihen suuntaan, mutta hän vain jää hiljaisena linjalle. Kysyttäessä ei kuitenkaan puhu sen kummempia.
Onko hän suuttunut vai mistä on kyse? Hän on kuitenkin muissa puheissaan ystävällinen. En viitsi enää kysyä, kun en kerran selvästikään vastausta saa. Sen tiedään, että erotessamme meillä kummallakin oli vielä tunteita.
Kommentit (41)
oletko sinä soittanut puheluita vai hän?
Normaali loppukeskustelu menee näin:
AP: No eipä tässä sitten muuta
Mies: No niin
AP: Ok. heippa.
Mies: HeippaMutta ap:n mies ei vastaa mitään jolloin keskustelu menee kutakuinkin näin:
Mies: ......
AP: ????? Heippa
Sanot ensi kerralla: "No eipä tässä sitten muuta, heippa".
Puhelinetikettien mukaan mies ei saa lopettaa puhelua ennen kun nainen sanonut heippa.
Mies: Heippa
Mutta ap:n mies ei vastaa mitään jolloin keskustelu menee kutakuinkin näin:
Sinä tässä outo olet, ei mies.
Sano seuraavan kerran "eipä tässä sitten muuta. moikka." sulje puhelin (ei liian nopeasti, jos sanoo vielä moi). Yksinkertaista ja helppoa.
joku sanoo puhelimessa että "eipä tässä sitten muuta" niin odotan että ko henkilö sanoo myös heipat. Ihmeellistä sinulta että odotat et mies vielä tuon kommentin jälkeen alkais jotain poriseen.
Jos tuollain sanoo niin se on selvä viesti ettei enää halua puhua enempää mistään!
eipä tässä sitten muuta. :D Suomessa käsittääkseni sanotaan puhelun lopussa hei, eikä vain lyödä luuria korvaan niin kuin amerikkalaisissa leffoissa. Ei kai se luuria laita alas, jos ei heippaa kuulu.
Mies: HeippaMutta ap:n mies ei vastaa mitään jolloin keskustelu menee kutakuinkin näin:
Taitaa olla vaan kyse siitä, että teillä on vähän erillaiset puhelinkeskustelutottumukset, mies odottaa sitä heippaa sulta, "eipä sitten muuta":n perään.
Jos mulle joku soittaa ja loppukeskustelu menee noin niin ei hyvää päivää! :D
Miksi sinä puhut oudosti??
Ei ihme että mies menee hiljaseksi.
Jos päätät puhelun, tee se selvästi!!!
Eikä ole ollut muidenkaan ihmisten kanssa. ;)
ap
Eikä ole ollut muidenkaan ihmisten kanssa. ;)
ap
mies on ihan inlöööööööööööööööööööööööööv ja ei halua päästää susta irti, kun sun kanssas on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihana jutella
Mutta jos sää ajattelet että teillä on jotain säpinää, ajattelet että miehellä on jotain mielessä ja jätät puhelut tollasiksi ettei toinen tiedä jatkatko -jää odottaan että sanot heippa niin tää on kaikki sun ongelmaa! :D
Onko sulla ollu muitten kanssa säpinää? No ei, joten muitten kanssa ei ole mitään jarrua!
Jos sulla on tunteita sitä kohtaan, niin sää puhut sille tai alat kiinnittään huomiota että lopetat puhelut niin että siitä tajuaa että lopetat.
Toi ei ole sitä "rakastuneiden" ei osaa sulkea puhelinta, vaan sitä että kun sää sanot ei tässä muuta ja jäät hiljaseksi niin oletat että toinen lopettaa ja sanoo siihen jotain???
että mies haluaisi ehkä sanoa jotain enemmänkin, mutta ei vain saa sanottua. Onko sulla ap yhä tunteita miestä kohtaan?
tai jää odottamaan (toivoo), että sinä sanoisit jotain kivaa hänelle. Ei ole siis päässyt sinusta yli.
Mies ei mene kipsiin rakastuessaan. Jos hän olisi teini-ikäinen kloppi, voisi mennä sormi suuhun, mutta rakastunut mies ei koskaan toimisi niin kuin ap:n mainitsema työkaveri. Tai sitten kyseessä ei ole tosimies. Minä beikkaan, että mies vain on todellakin vaivautunut, kun joutuu olemaan vielä tekemisissä.
Salaa ehkä itsekin toivoisin niin... :)
ap
a) Mies ei itseasiassa edes pahemmin kuuntele sun puheluasi vaan tekee samalla jotain muuta eikä sitä voisi sun näkeminen / kuuleminen vähempää kiinnostaa.
b) Mies ei voi elää ilman sua. Salaa on suunnitellut mielessään teidän juhannushäät, omakotitalon mallin, 2 lapsen nimet ja koiran rodun. Vetää ranteensa auki, kun joskus kuulee sun aloittaneen seurustelun jonkun muun kanssa.
Mies osaa käyttäytyä. Mitä sinä ap odotat? Nainen lopettaa puhelun. Ei siinä enää mitään kuittausta odoteta.
Vai haluatko alkaa taas vipinät miehen kanssa? Ei taida onnistua. Ainakaan näillä sinun kertomillasi tiedoilla.
Mies on tietenkin hieman vaivautunut, sillä teillä on yhteistä historiaa. Ja siksi hän antaa sinulle hieman enemmän tilaa toimia etiketin vastaisesti. Mutta älä tee hänelle tilanteesta kiusallista; sano reippaasti vain: hei, palataan, ja paina luuri kiinni. Siinäpä pulmasi ratkeaa.
Se on vielä rakastunut suhun ja haluaa sut takasin. Oottaa, että sä lisäisit siihen puhelun loppuun, että rakas mentäiskö reffeille!!!
Ei hyvää päivää kun täällä ei mammat tajua miesten ajatuksen juoksua sitten ollenkaan. Ihme, että teistä iso osa on vieläpä jopa naimisissa.
Minusta on vain aina vähän kyseenalaista ja kummallista, jos joku kyselee tämäntyyppisiä "itsestäänselvyyksiä" ja toivoo kuulevansa jotain tyyliin: "Se haluaa palata sun kans yhteen!"
Vähän niinkuin eräs, joka kerjää imartelevia kommentteja kertoilemalla ties mitä, jopa valheita muista. "Eihän se vain vois olla minusta mustasukkainen?" tai "Ei kai sen mies vaan tietenkään olis kiinnostunut musta? No kauhee ajatuskin! Mutta kun se aina vaan tuijottaa mua jotenkin niin kaivaten!"
Hän haluaisi joko itse sanoa jotain tai odottaa / toivoo, että sinä sanot vielä jotain, mutta ei uskalla itse tehdä aloitetta.
Se voi johtua joko siitä että hän on edelleen kiinnostunut sinusta, mutta myös siitä, että hänen mielestään teidän välillänne vain on vielä jotain selvitettävää tai hänestä suhteenne muuten vain on luonteeltaan sellainen, että siihen kuuluisi vielä jotain henkilökohtaista kommentointia / jutustelua. Ilmiselvästi hän kuitenkin ODOTTAA JOTAIN.
Se on vielä rakastunut suhun ja haluaa sut takasin. Oottaa, että sä lisäisit siihen puhelun loppuun, että rakas mentäiskö reffeille!!!
Ei hyvää päivää kun täällä ei mammat tajua miesten ajatuksen juoksua sitten ollenkaan. Ihme, että teistä iso osa on vieläpä jopa naimisissa.
AARGHH