Tykkäisittekö tällaisesta ihmisestä?
* on AINA oikeassa -väittää aina viimeseen asti, ei anna periks, ei IKINÄ! Vaikka olis väärässä...
* haukkuu ja arvostelee muita -niin tuttuja kuin tuntemattoiakin, esim. haukkuu minulle minun sisarukseni, muille sisaruksille minut.
* on iloinen kun joku mokaa, suorastaan nauttii siitä.
* pitää koiria suuremmassa arvossa kuin ihmisiä (no ei suoranaisesti liity näihin muihin juttuihin mitenkään ;))
* käy kylässä meillä kaksi kertaa vuodessa, on kuitenkin lapsemme kummi (älkää kysykö miks!), asuu meistä 12 km:n päässä. Me vierailemme heillä n. kerran kk.
Tää ihminen on ensi kesänä minun kälyni :(. Voi minkä virhevalinnan rakas veljeni on tehnyt :(.
Kommentit (8)
Tuon perusteella en osaa sanoa mitään muuta kuin että pidä hanskasi erossa toisten suhteista ja puolisovalinnoista ja yritä sietää.
Luultavammin ei käy teille, koska ei tarvitse sillä käytte heillä usein.
Jotkut ihmiset vain ovat erilaisia, ja erilaisuus on mielestäni hyväksyttävä. Ei olisi kiva jos kaikki ihmiset olisivat tavallisia tallaajia, eihän?
Luultavammin kyseessä on alle 30v lapseton, ihminen kasvaa lapsien myötä- Ehkä hänellä on huono itsetunto..haluaa näyttää paremmalta muiden silmissä, ehkä häntä on haukuttu lapsena tai ei ole saanut riittävästi huomiota.
Yleensä ihmiset ovat aina omasta mielestään oikeassa, ehkä hän vain sanoo sen suoraan, kun monet pitävät mölyt mahassa, minusta se on hienoa että pystyy sanomaan asiat suoraan kiertelemättä..
ja tiedän mistä puhun, mulla tommonen isoäiti. Vanhemmiten on vaan luonteenpiirteet kärjistyneet...No joo, se ero että vihaa myös eläimiä.
Ja vastaus, EN tykkää.
tosin hän pitää enemmän kissoista.
Aina on pyytämässä heille, mutta itse ei vaivaudu koskaan tulemaan meille.
ja juu en pidä, ärsyttää, kun pitäsi aina olla loikkimassa toisen pillin mukaan.
En ymmärtänyt tota viimeistä kohtaa. Siis käykö hän teillä liian usein vai liian harvoin ja miksi te käytte hänen luona jos ette pidä hänestä?
[/quote]
No mun mielestä useamminkin sais käydä, kun noin lähellä asuu. Käymme heillä sen takia, että näemme kaksoisveljeäni.. mun mielestä vierailu on vastavuoroista, eli pitäis heidänkin välillä kyläillä meillä. No tässä asiassa veljessäni lienee myös vikaa, kun raukka on niin tossun alla!
Ja juu, oon miettiny ihan samaa että on ok jos uskaltaa ilmaista mielipiteensä, MUTTA liian pitkälle mennään sillon ku esitetään kasvoja vasten muuta ja sitten selänä takana puhutaan PASKAA (ja siinä hän on erittäin hyvä). Ja levittää juoruja, jotka ei ole totta (ja aiheet erittäin vakavia) Mm. että hänen sukulaisnainen hakkaa lapsiaan.
No, sukulaisia ei totta vie valita, mutta tähän juttuun toivoisin todella voivani vaikuttaa...
ap
joten ehkä hänessä on jotain muitakin piirteitä kuin noi.
En ymmärtänyt tota viimeistä kohtaa. Siis käykö hän teillä liian usein vai liian harvoin ja miksi te käytte hänen luona jos ette pidä hänestä?