Vituttaa noi kakarat
Ei ihan oikeesti jaksais joka päivä taistella, väitellä ja korottaa ääntä kun aina joku pistää vastaan. oli se kyse syömisestä tai pukemisesta, nukkumaan menoista tai kotiintuloajoista. Miksi pitää aina olla niin rankkaa? Eikö mukaan ketään muuta koskaan ota aivoon omat kakarat? Eikö missään tilanteessa?
Kommentit (4)
On meitä varmaan aika montakin. Meillä on lapset aikas pieniä vielä. Mut tuon 3,5-v esikoisen tahtominen ja aggressiot ottaa päähän. Ja tulee vertailtua naapurin lapsiin, joilla ei oo niin omapäistä luonnetta, eivätkä oo niin vilkkaita.
Mut usein olen lapsista kyllä tosi ylpeäkin ja rakastan kovasti.
Voisitko saada lisää omaa aika? Kuulostaa vähän siltäkin, että olet ylirasittunut. Vaikka kukapa lapsiperheen äiti ei olisi, mutta kuitenkin.
On se kyllä aika huimaa, miten mun aina niin tasaisena pidetty luonne pulpahtelee pitkin päivää. On kyllä aika rankkaa olla jatkuvasti pinna tiukalla. Ja täällä kerrostalossa tulee mietittyä, että miltä mikäkin huuto ja raivokohtaus (lähinnä lapsen) kuulostaa ja pitääkö ne mua ihan kamalana äitinä kun pojan noin pitää raivota.
Ja mitä enemmän vuosia tulee, sitä lyhyemmäksi mun pinna käy. Eihän noiden tarvitse kun vähän jahkailla, niin sama laulu tulee mun suusta: "miksi AINA te viivyttelette!"