Lue keskustelun säännöt.
Tiedättekö lastenlaulun nimeä ja esittäjää???
11.05.2009 |
Laulussa lauletaan: pää,olkapää,peppu,polvet,varpaat...
Kommentit (3)
kiitos esittäjästä, olisiko vielä tietoa laulun nimestä???
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
esittäjä on ainakin Fröbelin palikat