Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormonikierukka ja kuukautiset?!?

Vierailija
11.05.2009 |

Mulla on tavallisesti tosi runsaat vuodot ja jonkin verran kipuja yhtenä-kahtena päivänä kuukautisten aikaan. Otin hormonikierukan tammikuussa ja vuodot ovat pysyneet kokonaan poissa. Nyt alkoi viime viikolla niukka tiputtelu, kutina ja alaselän kipuilu. Vuoto on hiukan runsastunut, mutta edelleen oikeastaan vain pyyhittäessä. Kutina on helpottanut hiivakuurin myötä, mutta edelleen on vähän kummallinen olo ja vuoto jatkuu tiputellen. Olen aloittanut uuden suhteen ja nyt ihmetyttää. Voisiko tämän kuvitella olevan kuukautisia vai pitäisikö epäillä jotain tautia tms.?

Miten teillä on kuukautiset tulleet hormonikierukan aikaan ja millaiset ne ovat olleet? Voiko menkat tulla tällaisina epämääräisinä näin pitkän ajan jälkeen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellään tähän mitään?

Vierailija
2/6 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka voihan olla että uusi suhde rasittaa nyt paikkoja vähän eri lailla ja toosa reagoi tuolla lailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mietin vain, että panikoinko turhaan vai olisiko kyseessä sittenkin vain kuukautiset... :/

Vierailija
4/6 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta kuinka kauan teillä on kestänyt jatkuva tiputtelu hormonikierukan asennuksen jälkeen?

Jatkuuvaa tiputtelua nyt toista kuukautta ja alkaa hermot mennä! Kuukautiset (vaikkaikin runsaat) sentään loppuivat säännöllisesti.. Jostain luin, että saattata mennä puolikin vuotta, mutta ei kai sentään?!! Selibaattiko edessä seuraavat 6kk?

Vierailija
5/6 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lupailtiin että menkat jää kokonaan pois. Mä kuulun siihen pieneen pieneen joukkoon jolle ne tulee kuitenkin, tosin ne on paljon niukemmat mut vastaavasti kestää viikon... ennen oli runsaammat mut kesti 4 päivää.

Ja mulla ainakin vuotoa tuli ekan puolen vuoden aikana ihan miten sattuu...

Vierailija
6/6 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran puolessatoista kuussa, sitten oli jo 2kk väliä ja nyt ei ole tullut enää moneen kuukauteen. Tsemppiä! Tosiaan 6kk on sen asettumisaika. Tylsää, mutta pian helpottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän