Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ekat menkat synnytyksen jälk. vauva 8kk kuuluuko olla
11.05.2009 |
ihan kauhean runsaat ja hyytymiä tulla?
Kommentit (2)
Soitin jopa neuvolaan ja olin huolissani siitä vuodon määrästä. Sanoivat, että ekat ovat yleensä tunsaammat. No sen jälkeen vielä kaahden synnytyksen jälkeen olleet vieläkin runsaammat.
Eli ei huolta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En muista tuliko hyytymiä, mutta muuten kyllä vuotoa oli enemmän kuin koskaan ennen.