Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyet hiukset 4-v tytölle...

Vierailija
10.05.2009 |

Mistä löytyy nättejä mallikuvia (netistä siis)? Tytöllä todella paksu tukka, nyt niskaan asti tasapitkä + otsis. Lyhyempi malli pitäisi löytää, koko ajan on pää hiessä :(.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle leikattiin äitini tahdosta poikatukka, kun olin 4-vuotias. Oli varsin traumaattinen kokemus, kaverit hylki, vieraat luuli pojaksi.

Vierailija
2/5 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitemmän saa letille/ponnarille/ylös jne, lyhyt "kypärä" taas on kuumempi ja esim. kesähatun alla hikoilee sillä paljon enemmän.

t. kokemusta on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle leikattiin äitini tahdosta poikatukka, kun olin 4-vuotias. Oli varsin traumaattinen kokemus, kaverit hylki, vieraat luuli pojaksi.

Äiti piti mulla poikatukkaa. Leikkikavereilla oli pitkät, samoin sisarella prinsessakiharat. Tunsin itseni maailman rumimmaksi tytöksi. Nyt aikuisena mulla pitää olla pitkät hiukset. Mitä lyhyempi tukka, sitä rumemmaksi ja surkeammaksi tunnen itseni. Käytännössä mun tukka on aina kaamee hiirenhäntä, koska se on ohut ja kasvaa aika huonosti.

Vierailija
4/5 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kampaajalla on jotain lasten mallikuvia.

Vierailija
5/5 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on myös TODELLA paksu tukka ja on ollut sekä lyhyt, että pitkä ja tiedän, että lyhyenä on viileämpi kuin pitkänä pitipä sitten millaisilla leteillä tahansa.

On olemassa myös nättejä ja tyttömäisiä lyhyitä hiusmalleja, ei 6mm sänki ole ainoa vahtoehto leteille.

Myös minulla oli pienbenä lyhyet hiukset, mitä ilmeisimmin juuri tästä syystä kun omalleni nyt olen lyhyitä leikkuuttamassa. Eikä mulle niistä mitään traumoja jäänyt. Muitan vain ihasteluita aikuisten taholta eikä lapsetkaan koskaan kiusanneet.

Eli olisko jollain vinkata mistä niitä kuvia löytyisi katseltavaksi, mieluumin niitä kotona plärättäisiin kuin kampaajalla.