Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanotaan että nainen etsii isänsä kaltaisen miehen??? ei pidä paikkaa!!! ainakan mulla

Vierailija
10.05.2009 |

vaikka kaverini niin väittääkin... mutta mä ajattelen että luonteeltaan samanlaisen, kaveri taas että kun mun mies tekee autorempaa ja mun isä on tehnyt niin ne on sit samanlaisia...

Mun isä ei oo laiska, köyhä, saamaton ja mun isä muistaa vaimoaan ja arvostaa sen tekemisiä.

Mun mies taas on kaikkea tuota, laiska, köyhä, saamaton eikä arvosta mua yhtään!

eli ei pidä väittämä paikaansa yhtään!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai et mies etsii äitisä kaltasen puolison.. Kenen kohdalla pitää paikkansa.:)

Vierailija
2/12 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin osittain, ollaan anopin kanssa sama horoskopimerkiltä ja viel kiinalainenkin on sama... siis samanluontosia ollaan, mä en kyllä oo yhtä laiska =)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen luonteeltani aivan kuin isäni, mies taas rauhallisempi tapaus. Miehen äidin kanssa meillä ei taida yhteisiä piirteitä olla kuin huumorintaju. Ulkoisesti mieheni on yhtä kaukana isästäni kuin minä hänen äidistään :) Ehkä tässä silti jotain perää on, koska olen kans niin monesta paikasta tämän väittämän kuullut.

Vierailija
4/12 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siitä sanotte:-) ulkoisesti ei kyllä yhtään, mutta monilla pienillä tavoilla. Olenkin aina llut ns. isin tyttö, ehkä meillä on myös samanlainen maku puolison suhteen:-)

Vierailija
5/12 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tajusin joku vuosi sitten, että mieheni muistuttaa äitiäni! Shokki!!!! On joissain asioissa yhtä musta-valkoinen ja jäärä, lisäksi hänen ympärillään pyörii myös poikkeuksellisen paljon tyhmiä ihmisiä:)

Itse olen kyllä hyvin samanlainen luonteeltani kuin isäni, joten se voi selittää jotain...

Vierailija
6/12 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis että alkoholistien, väkivaltaisessa perheessä lapsuutensa eläneet tyttäret valitsevat isänsä kaltaisen miehen. En ole uskaltanut valita miestä ollenkaan.

Vierailija
7/12 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on ONNEKSI aivan erilainen kuin alkoholisoitunut "taivaanrannanmaalari" isäni... Olen siis etsinyt ja löytänyt isäni totaalisen vastakohdan, mistä olen hyvin tyytyväinen ;-) nim. 20v. miestänsä katsellut...

Vierailija
8/12 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että naiset joilla on ollut hankala lapsuus (alkoholismia, perheväkivaltaa) ajautuvat aikuisenakin tällaisiin vaikeisiin suhteisiin. Se on tosi surullista.

Minulla on huippu mainio isä, mutta mieheni on kyllä täysin päinvastainen:) Isäni on taiteellinen, boheemi, ei mikään tyypillinen mies vaan aika feminiininenkin. Mieheni taas on perisuomalainen urheilua tv:stä tuijottava "juntti" (siis kaikella lämmöllä...).

Vierailija
9/12 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää paikkansa. minä olen kuin anoppini. fyysisesti ja psyykkisesti. ja mieheni on kuin isäni, kaikinpuolin. että meillä tämä ainakin toimii :)

Vierailija
10/12 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä oli vähän narsistityyppinen, väkivaltainen pettäjä. Oma mieheni on taas maailman kilteimpiä ihmisiä. JOssain määrin miehen kyllä muistutta äitiäni - tai muistutti aiemmin enemmänki. Tämä johtunee siitä, että ovat molemmat rapuja horoskoopiltaan.

Vierailija
11/12 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja isäsuhteeni oli niin etäinen kun mahdollista.

Vierailija
12/12 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pitaisi olla kiinnostunut vanhemmista miehista ilmeisesti. miehini on kuitenkin nuorempi kuin mina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä