Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahan käyttö Kanarian saarilla; maksanko kaikki Visalla vai

Vierailija
13.06.2009 |

otanko käteistä niin paljon, ettei tartte visaa vinguttaa? Meneekö jokin lisämaksu Visalla maksettaessa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki isommat ostokset ja ruokailun maksoin visalla, samoin retket yms. Mutta muuten kyllä käteistä, en usko, että taksit siellä ottais korttia.

Vierailija
2/6 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja visalla koko ajan. lisämaksua menee jos nostat automaatilla. kun käytät visaa maksuvälineenä, siitä tulee lasku, kun maksat sen, ei tule lisämaksua. Jos on siis kyse tavallisesta visasta.

Espanjassa on yhdessä kylässä enemmän varkaita kuin koko Suomessa, joten en kyllä rahapinoja kantelis mukana + käytä hotellissa olevaa tallelokeroa.

Hyvää matkaa !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on paljon pikkuputiikkeja tms, joissa en tosiaan luottokorttiani käyttäisi! Sitten eri asia jos asioit esim Las Palmasin ostospaikoissa, mutta lomakohteissa ne turisteille rakennetut ostoskeskukset ovat sellaisia, joissa kannattanee maksaa käteisellä jo sen takia, että ostossummat voivat olla tosi pieniä. Ja jossain jätskikiskassa ei nyt välttämättä edes voi maksaa Visalla.

Vierailija
4/6 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim siellä lentokentällä, jossa on mun mielestä aivan ihania kauppoja! Eli sinne kottinlähtöön voisit ihan tietoisesti jättää Visalle käyttövaraa ainakin satkun ellei kaksikin - mulla ei olis mitään vaikeuksia saada siellä tax free -puolella tuota summaa menemään. Paljon paremmat kaupat kun Hki-Vantaalla, paljon paljon paremmat!

Vierailija
5/6 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat pidin niin, ettei niitä ihan helpolla voi varastaa (ei käsilaukkua tms.). Jaoin rahat useaan eri paikkaan, esim. lompakkoon, "salataskuun" housuihin ja osa jäi hotellille.

Vierailija
6/6 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on paljon pikkuputiikkeja tms, joissa en tosiaan luottokorttiani käyttäisi! Sitten eri asia jos asioit esim Las Palmasin ostospaikoissa, mutta lomakohteissa ne turisteille rakennetut ostoskeskukset ovat sellaisia, joissa kannattanee maksaa käteisellä jo sen takia, että ostossummat voivat olla tosi pieniä. Ja jossain jätskikiskassa ei nyt välttämättä edes voi maksaa Visalla.

en ymmärrä, miksi et käyttäisi ???

Mä matkustan HYVIN paljon ja matkoilla maksan ostoksen 90 % korteilla, korttini on kopioitu 3 kertaa kaikkien vuosien aikana ja nyt siruaikana se on vielä vaikeampi kopioida. Ja jos kortti kopioidaan, siitä ei tule ongelmia kortin omistajalle, jos reagoi heti laskun saatua.

Mun ei ole edes tarvinnut reagoida, kotiin tultuani on minuun otettu yhteyttä ja kysytty olenko nyt siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi