Mun äitienpäivän ohjelma...
Olen siivonnut aamuvarhaisesta asti. Mies istuu koneella eikä ole edes siirtänyt sitä omaa romuvuortaan jota olen jo muutaman kerran pyytänyt siirtämään että saan yhden kaapin siihen paikalle.
Ja olen 7. kuulla raskaana, viides lapsi tulossa...
Kommentit (7)
onko se tasokkaan ravintolan lounas nyt sitten jotain? Voi siellä käydä muutenkin kun just toukokuun toinen sunnuntai. Jospa se siirtää ne romut huomenna, eikä just tänään - äitienpäivä sunnuntaina....
koostuu pienistä vallinoista ja niistä syntyy historiamme! Valintoja teet päivittäin, joten muuta niitä niin että miehesikin huomaa, että jokaisen panosta tarvitaan kotona....
t. 7 lapsen yrittäjä-äiti
Mutta aika lailla tosiaan valintakysymys vai muuttuiko hän vasta tollaseksi, kun tulit viidennen kerran raskaaksi? Ja luulenpa, ettei enää tossa vaiheessa mikskään muutu, joten sun on vaan elettävä sen kanssa tai lähdettävä.
ja siirtelet jotakin kaappeja. Kai tämä sunnuntai on miehesikin vapaapäivä, vaikka äitienpäivä sattuu olemaankin. Relaa vähän.
" My mother was a marthyr,
my father was a marthyr,
my brother was a marthyr,
my sister was a marthyr
and some day I will be a marthyr too"
onko ollu pakko siivoo just tänään, jos ei kerta maistu?
kun kukaan ei ole varmaan aseella uhaten pakottanut sinua tulemaan viisi kertaa raskaaksi tuolle miehelle. Eri juttu jos sen käytös on tosiaan radikaalisti muuttanut tämän viidennen raskauden kohdalla, muuten olisi varmaan osannut ennakoida, ettei se viides lapsi mitään muuta ainakaan.
Turha valittaa, jos viidettä jo pukkaa samalle miehelle.
Me lähdemme kohta äitienpäivälounaalle tasokkaaseen ravintolaan ja sitten äitini luo.