Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miten nämä naiset kehtaavat mennä HESARIIN vaipat housuissa ja tissit paljaana??

Vierailija
09.05.2009 |

Eikö yhtään inhota, että noin miljoona lukijaa näkee nuo kuvat? Miksi ihminen haluaa paljastella tissejään ja mahanahkojaan suositussa lehdessä?

http://img17.imageshack.us/img17/8968/hs1e.jpg

http://img17.imageshack.us/img17/5583/hs2j.jpg

http://img5.imageshack.us/img5/7218/hs3i.jpg

Kommentit (134)

Vierailija
21/134 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitien kasvoista näkee vastuun painamisen, huolen joka lapsista aiheutuu. Kauniita kerrassaan. Ei ne mitään uhreja ole. Vakavia vain, sen kaiken edessä.

mutta minusta kaikki naiset ovat melko lailla ilmeettömiä, enkä minä ainakaan näe niistä kasvoista yhtään mitään tunteita.

Vierailija
22/134 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ei olisi rohkeutta mennä moisiin kuviin, mutta en näe noissa mitään hävettävää. En muuten mielelläni näyttelisi työpaikallani esim rippikuvaanikaan, mutta ei minua sen kummemmin hävetä, vaikka kyseinen kuva mummolani hyllyssä tönöttääkin. Niinkuin joku sanoikin, mieluummin esiintyy tuollaisissa kuvissa, kuin jossain tyrkky-iltatyttökuvissa toivotellen kuumaa kesää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/134 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nähdä ihan konkreettisesti, että biologinen äitiys on jotain niin törkeää ruumiillista pahoinpitelyä, että itse en tule siihen koskaan suostumaan. Onneksi minulla on siihen oikeus.

Vierailija
24/134 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä näytellä itseään alasti? Jotain huomiota?

Vierailija
25/134 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt samaan aikaan olisi haettu lisää kuvattavia sairaalassa, jossa synnytin, olisi varmasti harkinnut osallistumista, mutta en laita facebookiin kuvia vartalostani nyt - tämä on minusta ihan selvästi eri juttu, mikä sen eron tajuamisessa on niin vaikeaa?

fb:ssä sen katsojajoukon pystyy valitsemaan mutta nuo taidekuvat on kaikkien katsottavina ja netissä ikuisesti. Minusta on ihan hienoa että noihin kuviin on löydetty naisia ja se on heidän ihan oma asiansa. Itse en missään nimessä haluaisi itsestäni noita kuvia edes omaan pöytälaatikkoon ja senkin saan onneksi itse päättää :)

Minäkään en nähnyt noissa kuvissa mitään erityisiä tunteita, kaikki olivat väsyneen ja apaattisen oloisia. Ei siellä synnärillä sentään noin ankeaa ollut... ;)

Vierailija
26/134 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

[/quote]

Ovat todella pysäyttäviä ja tunteet pintaan tuovia. Upeita kuvia! Hienoa että joillakuilla on ollut rohkeutta mennä kuviin paljastamaan itsensä paljaimmillaan.

[/quote]

Vierailija
27/134 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ainakin haluan ajatella.

Vierailija
28/134 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

realistisia, mutta en ainakan itse olisi tuollaisiin kuviin suostunut.

Mua on aina ihmetyttänyt, että jos uutisoidaan vaikkapa rintasyövästä, aina on uutisissa kuvaa siitä, kun joku nainen on mammografiatutkimuksessa. Kuka suostuu kuvattavaksi tuollaisessa tilanteessa? En minä ainakaan. Jos uutisoidaan miesten eturauhassyövästä tai potenssiongelmista, niin ei ikinä ole kuvaa siitä, kun urologi tutkii jotain miestä.

Vierailija
29/134 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina on uutisissa kuvaa siitä, kun joku nainen on mammografiatutkimuksessa. Kuka suostuu kuvattavaksi tuollaisessa tilanteessa? .

Kyllä mä voisin antaa kuvata mutta niin ettei naama näy. Sama pätee noihin Hesarin kuviin.

Vierailija
30/134 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vessassa törmäsin noihin mahtaviin housuihin ja järkyttävän isoihin siteisiin. Ne jalassa sitten mietin, että nyt on jäänyt kavereilla jotain oleellista kertomatta ;D Toisella kerralla osasin jo varustautua omilla ihmismäisemmillä siteillä ja pöksyillä...

Vierailija
31/134 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ne osallistunut tuon valokuvataiteilijan produktioon, ja näyttely on kulkenut siellä täällä. Nyt sen osa julkaistiin hesarissa.

Kun on antanut oikeudet kuvaajalle, niin ne voidaan julkaista missä taitelija haluaa

Vierailija
32/134 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me kätilöt nähdään teidät. Kuvat on jsut niin söpöjö, kuin se äitiyden alkutaivat on.

Vierailija
33/134 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhista kuvista ei näin paljon puhuttais!

kauniita kuvia mun mielestä, eikä ainakaan mussa herätä mitään myötähäpeän tunteita. rohkeita naisia ovat ja sinut itsensä kanssa.

Vierailija
34/134 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania kuvia kaikki tyynni.

Vierailija
35/134 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA hienoja kuvia !!!

Tuollasitahan se aitiyden alkutaival on. Kaikessa kauneudessaan ja kamaluudessaan.

Haluisin kovasti lukea koko jutin.

Hatunnosto malleille !

Vierailija
36/134 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että kuvat ilmestyvät Hesarissa. Toivottavasti malleilta on kysytty lupa siihen.

Itsekin voisin ajatella poseeraavani jollekin valokuvaajalle, näyttelykiertueellekin antaisin kuvat mielelläni (vaikka eipä niiden leviämiseen taida mallilla olla mitään vaikutusvaltaakaan). Mutta jos olisi mallina tuollaisissa, haluaisin ainakin tietää ennalta, että niitä julkaistaan sanomalehdessä, jossa yleisö on kuitenkin aika paljon isompi ja sattumanvaraisempi kuin jossain taidenäyttelyssä. Ja mukana on juuri niitä työkavereita ja muita, jotka välttämättä eivät halua nähdä tissejäni sunnuntain aamukahvillaan ;)

Kuvat olivat minusta muuten koskettavia ja kauniita, vaikka eivät tätä länsimaisen median naisihannetta täytäkään! Ja ehkä juuri siksi olivat niin vaikuttavia. minään epäsiveellisenä tissien esittelynä en tuota pysty pitämään, en millään. Tavallaan ne kyllä kuvaavat sitä, miten synnyttäneen vartalo muuttuu omasta ja yksityisestä (enemmän tai vähemmän) julkiseksi ja ainakin lapsen kanssa jaetuksi.

Vierailija
37/134 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttäneen vartalo muuttuu omasta ja yksityisestä (enemmän tai vähemmän) julkiseksi ja ainakin lapsen kanssa jaetuksi.

Vierailija
38/134 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytär on tänän tulossa Australiasta välivuoden vietosta.

Itkulta ei ole tulla loppua kun katselen noita kuvia ja muistelen kevättä 1987.

Ihania kuvia, vieläkin muistan että juuri tuolta tuntui, kun siihen vielä lisäätään se inha veren lemu.

Vierailija
39/134 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukematta muita kommentteja, kuvat katsottuani tuli sellainen fiilis, että voi helkkari, aivan mahtavaa että joskus näytetään mitä se oikeesti on! :D Siis tollastahan se oikeesti on ku saa lapsen, siinä ei mitään hehkeitä olla!

Lukis vain mahdollisimman moni vauvakuumeinen teinikin tämän jutun, niin valottuis hiukan se realiteetti niillekin. Moni ei oikeasti tiedä, että tuollaista se on.

Mahtavia naisia kuvissa, ei nyt niin hehkeitä, mutta jotenkin ilmeet kertoo ihan kaiken, ja tuli niin omatkin muistot synnäriltä tulvauksena mieleen! :)

Vierailija
40/134 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli otettu hiljattain, ovat varmaan tuohon näyttelyyn tulossa, mutta otettu tosiaan Suomessa ja vasta äskettäin. Miehesi on nähnyt varmaan näyttelyn aiemman version.

Valokuvia ei todellakaan otettu Hesarin liitetta varten, vaan ovat todellista taidetta, kiertaneet mailmaa eri nayttelyissa, mieheni naki ne jo vuonna +-2000 Amsterdamissa taidemuseossa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi