Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala äitienpäivä tulossa

Vierailija
09.05.2009 |

Ero tulossa, miehellä valtava masennus ja koko ajan jauhaa miten ei jaksa, miten huono olo hänellä on ym. Yhtään ei osallistu arjen pyöritykseen. Vielä en ole omaa asuntoa saanut eikä asunnosta tietoakaan. Mitä teen? Itsekään en jaksa kohta enää tässä, mutta tietty lapsiakaan en voi jättää..

Neuvoja...

t. äiti ja kaksi pientä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuulemma kärsii jostain pakkoajatuksista ym.

Oliskohan syytä ottaa yhteys johonkin turvakotiin tms. Tosin mies ei koskaan ole ollut väkivaltainen tms.

ap

Vierailija
2/5 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tarvitsisit lepoa ja ennenkaikkea etäisyyttä mieheesi tuossa ahdistavassa pattitilanteessa ! Onko miehesi hakenut asuntoa OIKEASTI?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täsmennätkö ensin että miehen masennus aiheutunut tuosta tulossa olevasta erosta, sitäkö hän oireilee, vai oletko eroamassa sen takia että hän on masentunut eikä tee arjessa mitään?

Vierailija
4/5 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulu ja äitienpäivä. Ei vois parempaa ajankohtaa sitten valita???

Vierailija
5/5 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies käyttää tuota masennusta keinona hallita perhettämme. Aina kun asiat ei mene niinkuin hän haluaa hän kertoo olevansa masentunut, eikä jaksa arkea. Esim. kun mulla on iltavuoro töisää hän saattaa soittaa iltapäivällä, että mitenköhän hän selviää illasta lasten kanssa. Arvaatte varmaan, että töissä on aika tuskaista olla:(

Nyt tietty tuo ero ahdistaa miestä. Useamman kerran olemme jo puhuneet huonosta liitostamme ja erosta. Aina mies on masentunut ja mä olen ajatellut, että kyllä tämä tästä... Nyt kuitenkin tälle on tehtävä loppu ja mä olen hakeunut eroa.

Mies ei ole asuntoa hakenut, minä kyllä ja toivon että saan sen pian.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi