Jee mä saan mieheltä äitienpäivä lahjaks nomination käsikorun!!
Aivan ihanilla vaihtopaloilla tietty! Hiukan mä olen onnellinen niin tiedän että pienestä olen onnellinen. Mies on maksanu siitä jotain 450e paloineen. Näytin sille kaverin kuvastosta mitkä palat haluan. =)
Yks äippä vaan.
Kommentit (20)
enkä myöskään ottaisi vastaan 450e arvoista äitienpäivä lahjaa..
mun makuun liian kallis.
En saa mieheltäni mitään, kukkia ehkä.. Enkä muuta haluakkaan.
Esikoinen tehnyt jotain päiväkodissa ja nuorempi nyt ei vielä pysty
moiseen ( 1v).
Parasta on saada nukkua pitkään, kukat, perhe, lapset
ja aamupala sänkyyn :D
Siihen ostetaan heloja aina kun on joku merkkipäivä, melkein jokaiseen helaan liittyy muisto.
Hommaisin 450:lla jotain aivan muuta.
enkä myöskään ottaisi vastaan 450e arvoista äitienpäivä lahjaa..
mun makuun liian kallis.En saa mieheltäni mitään, kukkia ehkä.. Enkä muuta haluakkaan.
Esikoinen tehnyt jotain päiväkodissa ja nuorempi nyt ei vielä pysty
moiseen ( 1v).
Parasta on saada nukkua pitkään, kukat, perhe, lapset
ja aamupala sänkyyn :D
Enpä tätäkään ymmärrä...mitä sanoisit?
Sorry ,en ota vastaan koska maksoi 450e?
Henkilökohtasesti , vaikka on ihanaa kaikki pikku askartelut,mutta kyllä on niin ihanaa saada lahja josta normisti haaveilee..
Ja hei meillä ainakin lapset ja lasten isä,siis mieheni menevät yhdessä ostoksille..
Ostin kummitytölle lahjaksi, ja tytön äiti totes tytölle että tähän me voidaan sitten ostaa lisää, mutta mä keskeytin ja sanoin että haluaisin pitää oikeuden itselläni..
Oli mulla ideana, että täydennän vuosien varrella..
En tiedä sitten meneekö äiti ostamaan, jotenkin mun mielestä pilais sen mun idean.. Olenko väärässä?
En tosiaan huolisi tommoista. Rahat menee hukkaan.
Säilyttää boksissa vuositolkulla ennen kuin on valmis koru?
Sen idea on kiva, eri paloilla voi kerätä oman tarinansa/historiansa kokoon. Toisennäköisiäkin koruja samalla idealla on.
So what?
AP oletettavasti provosoi "tulevansa vähällä onnelliseksi", 450,- on aika pienelle joukolle vähän, mutta lahja on sinänsä kiva, etenkin jos siinä on se tarina ja sitä voi suvussa sitten AP:n kuoltua kierrättää vaikka mummun tarinana.
Tai siis niin monesti näkee hyvin nuorilla tytöillä, ripari-, valmistujais tai ylppärilahjaksi saatuja.
Enhän kyllä tiedä minkäikäinen ap on...
että perusranneke maksaa 20e (mukana yksi laatta) ja laatta 16e. Miten tuosta saa melkein viisisataa euroa?!
http://thecandycaneblog.blogspot.com/2007/10/nomination-korut.html
aika ykstoisilta rannekkeiltä näyttävät. Eivät välttämättä hinta-laatusuhteeltaan hyviä
Minä en tykkäisi yhtään, mutta makuja saa olla moneksi.
ihanaa, että edes joku saa lahjan.
Tein tuossa keskustelunaloituksen. Kerroin omasta miehestäni joka ei minulle mitään osta, koska en ole HÄNEN ÄITINSÄ:
Lastensa äiti kylläkin ja hänen vaimonsa.
Mulla korun viehätys on siinä, että kerään palat vähitellen. Jokainen pala liittyy tiettyyn tilanteeseen tai asiaan. Aina kun onnistun jossain työjutussa, ostan itelleni palan!
vaikka sain ekan jo ennenkun niitä sai Suomesta. Nyt kolmas jo tossa ranteessa meneillään. Idea on siis todellakin se pikkuhiljaa kerääminen. Mulla on tarina jokaisesta palasta...
Minusta tuosta menee koko idea jos korun ostaa heti "valmiina". Itse ainakin olen kerännyt/saanut siihen eri tilanteisiin liittyviä paloja. Esim. ystävänpäivänä sydämen, Lontoosta ostin siihen BigBen-palan jne. En kyllä itse ole vielä kyllästynyt, mutta minusta tuon idea on siis juuri tuo pikkuhiljaa täydentäminen.